כך תוכל לחסוך מאות שקלים בשנה בלי להתאמץ

אתה מרגיש שאתה עובד שעות נוספות בכל יום אך בסופו של דבר אין לך מספיק כסף? אם כך, יכול להיות שהבעיה לא קשורה לכך שאנחנו צריך להרוויח יותר, אלא לעובדה שאולי אתה מבזבז כספים שאולי לא לגמרי ידעת עליהם. כעת אתה בוודאי עוצר נדהם, כי איך זה יכול להיות? אתה הרי האדם המחושב ביותר שקיים! עם זאת, כדאי לדעת שלמרות הרצון הטוב של כולנו, בסופו של דבר פעמים רבות קורה שאנחנו פשוט "זורקים" מאות שקלים בשנה מבלי שנשים לב. אחת מהדוגמאות הקלאסיות לכך היא הדוגמא שבה אנשים משלמים על ביטוחים כפולים אינספור כספים בשנה, בין אם מדובר על ביטוי חיים, דירה, פנסיה או כל ביטוח אחר. לכן עולה השאלה מה כדאי לעשות בנידון וחשוב שתדע: לפני הכול אתה צריך לבדוק את המצב. אין שום סיבה לשלם על אותם סעיפים בפוליסה במספר ביטוחים במקביל ולכן הדבר הראשון, והחשוב ביותר, הוא לברר זאת.

איך עושים את כל הבירורים שצריך לגבי הביטוח?

היום זה כבר ברור יותר מאי פעם: הר הביטוח הוא הגוף שיעזור לך לעשות את כל הבירורים שאתה צריך לגבי הביטוח שלך. ישנן לא מעט שאלות שעליהן יכול לענות לך הר הביטוח, כמו לדוגמא:

  • האם יש לך ביטוחים מסוימים?
  • מה כוללים סעיפים הפוליסה של הביטוח?
  • האם יש כפילויות בין הביטוחים?
  • האם אתה יכול לעבור לביטוח אחר וכך לחסוך לא מעט כסף בחודש?
  • האם יש לך חיסכון כלשהו בחברת ביטוח כזו או אחרת שפשוט שוכב ומחכה לך?

זה פשוט לא יאומן כמה כסף מחכה לנו בחברות הביטוח ואנחנו בכלל לא מודעים לכך! לדוגמא, הורים שעושים ביטוחים לילדים ואז הולכים לעולמם למעשה משאירים פעמים רבות חיסכון לילדים אך חברת הביטוח לא טורחת לעדכן אותם בנושא. לכן חשוב לפנות אל הר הביטוח, לראות במה דברים אמורים ואולי כך תוכל למצוא את הכסף שהורישו לך.

כסף

מה אתה צריך לחשוף בפני הר הביטוח כדי לקבל את המידע הדרוש לך?

האמת היא שאם חששת מכך שיהיה עליך לחשוף יותר מידי פרטים אישיים כדי שהר הביטוח יוכל לבצע את עבודתו נאמנה, כדאי שתדע שזה כלל לא מדויק. בסך הכול אתה צריך לתת מידע כמו שם, שם משפחה, תעודת זהות ועוד כמה פרטים קטנים כמו כתובת מגורים. משמעות הדברים היא שניתן לעשות עבורך היום את כל הבירורים הללו מבלי שזה ידרוש ממך לחשוף על עצמך מידע רב מידי ולכן אין סיבה לחשוש מכך. לברר ולדעת איזה וכמה כספים אתה משלם בשנה על ביטוחים זה צעד חשוב מאוד כי בהחלט יכול להיות שתגלה שזו הדרך שלך לחסוך לא מעט כסף בשנה.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הנהלת חשבונות כפולה
מה זה הנהלת חשבונות כפולה

ניהול חשבונות יעיל ומדויק, מאפשר לעקוב בצורה מיטבית אחר ההוצאות וההכנסות של העסק ובהתאם, לערוך דו"חות, ניתוחים והשוואות, אשר יסייעו לקבל תמונת מצב מפורטת אודות

קרא עוד »
מחשבון
מחיקת חובות למוגבלים

חובות כלכליים יכולים בקלות להפוך לבור שחור שאי אפשר לצאת ממנו. ככל שהחוב ממשיך להתקיים, הוא צובר ריביות וקנסות שונות כתוצאה מכך, גם אדם אשר

קרא עוד »