תשקיעו בעצמכם – 5 אופציות חסכון בטוחות

כל אחד רוצה להגיע למצב בו יש לו חיסכון זמין שיכול לשרת אותו כנדרש. הרבה אנשים נמנעים מהשקעות וחסכונות בגלל הסיכונים הנלווים להם. קיימות אופציות בטוחות לחסכון וכאן בכתבה נסקור אותן בקצרה. כולנו יודעים שכדי לשמור על הכסף לא כדאי להסתפק בקופת חסכון ביתי. הכירו את האופציות המתקדמות.

 

השקעה בהלוואות חברתיות

בלנדר הלוואות חברתיות לדוגמא, היא חברה המעניקה הלוואות חברתיות. משקיעים המעוניינים ליהנות מתשואה יפה מפקידים את החיסכון שלהם בידיה, החברה מלווה את הכסף לאנשים אחרים הזקוקים להלוואה וכך המשקיעים מרוויחים אחוזי תשואה יפים ללא סיכון גבוה.

 

השקעה בקרן השתלמות

שכירים לא יכולים לפתוח לעצמם קרן השתלמות. אך אם אתם עצמאים, כדאי לכם לפתוח בהקדם קרן השתלמות בחברת מגדל, אקסלנס קרן השתלמות ועוד. השקעה בקרן השתלמות היא השקעה רווחית ובטוחה במיוחד. אחוזי התשואה בה הם לא גבוהים במיוחד כמו בשוק ההון אך הם כן מצטברים ונהנים מפטור במס.

 

פוליסת חיסכון

השקעה בפוליסת חיסכון היא השקעה בטוחה בה אתם קובעים את גובה הסיכון שאתם רוצים ליטול על עצמכם. תוכלו לרכוש פוליסת חסכון בחברות הביטוח השונות. מומלץ לערוך סקר שוק לפני כן ולבדוק את התנאים שכל חברת ביטוח מציעה בפוליסת החיסכון שלה.

 

קופת גמל להשקעה

חיסכון והשקעה בקופת גמל היא אופציה בטוחה להשקעה. כל אחד יכול לפתוח קופה על שמו ועל שם ילדיו ולהשקיע בה סכום של עד 70,000 ₪ לשנה. את גובה הסיכון של מסלולי ההשקעה בקרן אתם תבחרו ולכן מדובר באופציה בטוחה וגמישה. אתם יכולים להחליט ולשנות אחת לתקופה את גובה ההפקדה ותדירותה. בנוסף, אתם יכולים לא להפריש בכלל כספים והחיסכון ימשיך להצטבר.

 

תוכנית חיסכון בבנק

הבנק הוא לא עמותה וגם לא גמ"ח. על כל שירות שהוא נותן הוא גובה עמלה ולכן הוא גם לא יציע אופציות טובות למינוף כספים. הבנקים מציעים תוכניות חיסכון בעלות תשואה אפסית. ניתן לומר כי מדובר באפיק חיסכון בטוח, אך הוא לא משתלם והוא דומה לשמירת כספי החיסכון בקופת חיסכון פיזית. הבנקים מציעים חיסכון לטווח ארוך או קצר. בהרבה מן המקרים לא ניתן למשוך את החיסכון לפני הזמן ואם תרצו למשוך אותו לפני כן, אתם עלולים להפסיד לא רק את התשואה שהרווחתם, אלא גם קצת מהחיסכון עצמו.

 

סיכון גבוה = תשואה גבוהה

שימו לב, ככל שהסיכון יהיה גבוה יותר, כך גם גובה התשואה יהיה גבוה יותר. אין מתנות חינם, על מה שמוכנים להתאמץ, מרוויחים.

 

לסיכום

קיימות אופציות בטוחות לחיסכון ולא סיכמנו כאן את כולן. אם יש לכם כספים שאתם מעוניינים להעביר לתוכנית חיסכון בטוחה ומשתלמת, ההמלצה הגורפת היא לפנות ליועץ השקעות מומחה ומקצועי שידע לכוון אתכם לאפיק החיסכון המתאים לצרכים האישיים שלכם.

קופת חיסכון

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הנהלת חשבונות כפולה
מה זה הנהלת חשבונות כפולה

ניהול חשבונות יעיל ומדויק, מאפשר לעקוב בצורה מיטבית אחר ההוצאות וההכנסות של העסק ובהתאם, לערוך דו"חות, ניתוחים והשוואות, אשר יסייעו לקבל תמונת מצב מפורטת אודות

קרא עוד »
מחשבון
מחיקת חובות למוגבלים

חובות כלכליים יכולים בקלות להפוך לבור שחור שאי אפשר לצאת ממנו. ככל שהחוב ממשיך להתקיים, הוא צובר ריביות וקנסות שונות כתוצאה מכך, גם אדם אשר

קרא עוד »