דלתות פנים – עמידות בפני מים

מעבר לעובדה כי בתהליך הקנייה של דלתות פנים עבור הבית ישנו צורך בעיצוב מרשים ובמודדי רעש, כאשר מדובר בחדר הרחצה שלנו עמידות בפני מים הוא הפרמטר החשוב ביותר.

דלתות פנים – עמידות למים  

אחת המגמות החזקות בחברות דלתות הפנים המובילות היא דלתות עמידות במים, שנבדלות מדלתות רגילות בכך שהחלק התחתון של הדלת עשוי מחומר פולימרי העמיד בפני מים ומזיקי עץ, ובנוסף מצופה בלכה או בקנט העמיד אף הוא במים. כמו כן, את המשקופים אשר בעבר היו עשויים מעץ מלא אשר היה פחות מבודד מים, ניתן כיום להשיג משקוף שעשוי כולו מחומר פולימרי אשר נחשב כיום לחומר הטוב ביותר בתחום העמידות והוא עמיד בצורה יוצא מן הכלל מפני מים ומזיקים. חומר פולימטרי הוא חומר גלם לפיסול המבוסס על הפולימר פוליוויניל כלוריד. הוא רך ומאפשר שימוש נוח לצורך יצירת פריטים עדינים וזעירים, והעיצוב הסופי אשר מתקבל הינו נקי, איכותי ובעל עמידות לשנים ארוכות.

עמידות במים

נזקים אשר עלולים להתרחש כתוצאה מדלת פנים אשר איננה עמידה בפני מים

חשוב לזכור כי כאשר אנו מעוניינים לרכוש דלת פנים עבור חדר החרצה, קיימת המלצה גורמת שלא לרכוש דלת פנים עשויה מעץ טבעי. הסיבה לכך היא שכאשר העץ בא במגע עם מים, בעיקר אחרי מקלחת בה לעיתים ישנה הצפה קטנה הגורמת לשלולית קטנה מתחת לדלת, דלת העץ סופחת את המים וכתוצאה מכך הדלת מתנפחת ומתעוותת, מה שעלול בסופו של דבר לגרום לכך שהציפוי עלול להתקלף  וכן במקרים מסוימים עלולים להיווצר עובש ופטריות אשר הם מסוכנים מאוד לבני אדם ועלולים לגרום למחלות על כן, ישנה חשיבות בקנייה של דלתות פנים אשר הן עמידות בפני מים בחדרי הרחצה כגון אמבטיה ושירותים.

 

דלתות פנים עמידות למים – הטכנולגיה של המחר

כיום קיימות בשוק מגוון רחב של דלתות פנים אשר עמידות בפני מים. בחברת שערי ברכה, אשר מייצרת ומשווקת דלתות פנים מעוצבות ודלתות כניסה בכל עיצוב וגמר ע"פ טעמו האישי של הלקוח מציעים דלתות פנים מסדרת אקווה אשר הן עמידות במים, לחות עובש ומזיקים ואשר פותחו ע"י טובי המומחים. שערי ברכה מציעה פתרון בלעדי המשלב דלתות עמידות במים לכל חדר בבית, כאשר גולת הכותרת של הדלתות הללו הן שילוב של טיפול ייחודי נגד טרמיטים ומזיקים כמו גם עיצוב ייחודי. כל דלת זוכה למגע אישי, צביעה רב-שכבתית ידנית ועומדת בבדיקות איכות מהמחמירות ביותר אשר קיימות בשוק. אם גם אתם מעוניינים בדלתות פנים אשר עמידות במים לבית שלכם, פנו בהקדם לקבלת הצעת מחיר וייעוץ מצוות המומחים של שערי ברכה כדי שגם אתם תיהנו מדלתות פנים אשר הינן עמידות למים, לחות עובש ומזיקים ואשר מותאמות במיוחד לאקלים הים תיכוני כמו גם לאורח החיים

לפרטים נוספים:

https://www.sb-doors.co.il/%D7%93%D7%9C%D7%AA%D7%95%D7%AA-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא