שולחן קפה עץ או זכוכית – איך תבחרו

הרגע המקסים ביותר שיש בבוקר, הוא הרגע בו עוצרים לשתות קפה. הרגע הזה מונח על התפר שבין ההתארגנות לקראת היום הבא עלינו לטובה ובין היציאה ליום עתיר עבודה ומחויבויות. כיף להקדיש לכך מספר דקות מהיום, לשבת בנינוחות למול שולחן קפה, וללגום לרוויה את הקפה שממתין לכם. השולחן מהווה חלק בלתי נפרד מהדקורציה הכללית בבית, ובדרך כלל הוא מתחלק לשני סוגים- שולחן קפה מעץ ושולחן קפה מזכוכית. מאחר ורבים מתלבטים בין השניים ומתקשים בבחירה, אנחנו כאן כדי להסביר איך תבחרו.

 

חובבים את המראה האלגנטי? זוהי הזכוכית

זכוכית היא חומר מופלא. היא מצליחה ליצור מראות מרהיבים ומרתקים הודות לשקיפות ולטקסטורה הרכה והנעימה שלה. עם זכוכית ניתן ליצור מראה קליל ומלוטש, ובארץ חמה כמו שלנו הדבר הוא יתרון ממשי. בחירה בשולחן קפה מזכוכית, בשילוב של אלמנטים נוספים מזכוכית, ייצקו נופך מרהיב לפינת הקפה שלכם, ותמצאו את עצמכם מרותקים לשקיפות הזכה של הזכוכית. המראה הוא אלגנטי וייחודי, ואם זה מה שאתם מחפשים לייצר, לגמרי לכו על זה! מעבר לנראות, השימוש בזכוכית יאפשר לכם לשלב אותה עם עוד חומרי גלם בשלל סגנונות עיצוב. חשוב לדעת שמלבד לזכוכית השקופה, אפשר גם להשתמש בזכוכית צבעונית או אטומה להוספת רובד נוסף לעיצוב הכללי של החלל.

 

המראה האותנטי והכפרי- שולחן קפה מעץ

האופנה תמיד חוזרת, כך אומרים. איך זה רלוונטי לנו? ובכן, שימו לב לטרנד העיצוב מעץ שחזר אלינו לתודעה. שימוש בעץ מיד מחבר אסוציאציה בראש לאותנטיות וכפריות, ואלו המסרים שעוברים כאשר משתמשים בו לשם עיצוב הבית. מעבר לשולחן קפה מעץ, ישנם שלל פריטים נוספים שעשויים עץ כמו ארונות סנדוויץ', ספריות ועוד. אם אתם רוצים ללכת על קו עיצובי שמדמה כפריות ופשטות, שולחן קפה מעץ הוא לחלוטין הכתובת. ישנם שלל מרקמים וגוונים לסוגי העץ השונים, כאשר כל גוון מעשיר בדרכו את המראה של החלל. שימוש בעץ כהה ישווה אווירה מסתורית ומעט חשוכה, ואילו עץ בהיר ייצג מראה שובב וצעיר.

 

עדיין לא מצליחים להחליט? שלבו את שניהם!

כיום ישנה אפשרות לשלב את שני החומרים יחד, הן זכוכית והן עץ. בחנויות הרהיטים יש שפע של שולחנות קפה לסלון ואף פינות אוכל בתצורה רחבה יותר, אשר שני הסוגים משולבים בהן לסירוגין. השילוב הוא אידיאלי עבור מי שרוצה ליצור מצד אחד מראה ביתי וחם, אך מצד שני רוצה נגיעות של אלגנטיות ותחכום.

 

ומה בהיבט הפרקטיקה?

מעבר ליתרונות הוויזואליים עליהם דיברנו, חשוב גם להיות פרקטיים ולחשוב על סיטואציות מן היומיום. שולחן הקפה דורש לעתים תחזוקה והוא צריך להתאים לכלל בני הבית (אם יש ילדים קטנים למשל, שולחן זכוכית לא יהיה הבחירה הראשונה), ולכן חשוב להתייחס גם לזה.

שולחן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא