איך תהפכו את חדר ההורים לחדר שלא תרצו לצאת מימנו

מי מאתנו לא רוצה חדר שינה מפנק, כזה שמראים בסרטים או שאתם זוכים לראות בבתי מלון. אך דעו כי היום לא צריך להרחיק לכת כל – כך ותוכלו ליצור את חדר ההורים שלכם להיות בדיוק ככה. אם תרצו לדעת איך תעשו זאת, אתם מוזמנים לקרוא על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

 

החדר האינטימי שלכם

ראשית כל, חשוב שתזכרו כי חדרי הורים, הם במובן מסוים מקום מפלט לזוג, מהילדים, מהעבודה, מהשחיקות והעומס של היום – יום. על כן, מעבר לחדר עם מיטה לישון עליה, חשוב שתשקיעו מחשבה גם בפרטים הקטנים ותבחרו מה שיעשה לכם חדר עם אווירה נעימה, נינוחה ויצור מקום שהוא שלכם מבין כל המרחבים האחרים בבית. בנוסף, חשוב שתשמרו על החדר כסטרילי עבור הילדים, לא חייב לאסור עליהם להיכנס אליו, אך שידעו שהוא המקום שלכם ויכבדו זאת.

 

שלב ראשון – בחירת רהיטים

בחדר השינה לרוב ישנם כמה רהיטים שחשוב לבחור לפני ההוספות השונות, כיוון וסביבם יעוצב החדר. הכוונה היא לרהיטים ההכרחיים, כמו המיטה וארון בגדים (אלא אם יש לכם חדר ארונות). בנוגע להם, חשוב לבחור כאלה שמתאימים בגודל ובנראות שלהם לחדר, אם תרצו מיטה מפנקת וענקית קחו בחשבון כמה מקום נשאר בחדר בשביל דברים אחרים או מרחב תזוזה. כאן, כדאי לבחור בקפידה מזרן ומיטה נוחים ואיכותיים.

שלב שני – מה הסטייל שלכם?

בחלק זה, שבו יחד ותחליטו על הקונספט שתרצו ליצור בחדר שלכם, מבחינת האווירה שתרצו, הצבעים הבולטים בו, המיקומים של הדברים ועוד. חשוב שתחליטו אם תרצו להוסיף עוד רהיטים קטנים, כמו מנורות שונות, מעמדים, מדפים, כורסא ועוד. צרו קונספט מסוים בכדי שתהיה הרמוניה ואוירה נעימה בחדר.

 

איפה הרומנטיקה

חדר שינה להורים הוא מרחב טוב לחזק את הרומנטיקה בין השניים. בסופו של יום אתם מגיעים עייפים לאחר יום עמוס וחשוב ליצור חדר שמאפשר את הביחד ויוצר אותו. תוכלו לעשות זאת באמצעות גוונים של צבעים חמים ומקרבים, ריחות ומפיצי ריח שיתנו אווירה טובה, וילון שיצור אינטימיות בחדר ועוד. בנוסף, פיתוח של תמונות זוגיות שלכם יוכל לסייע גם הוא.

 

טאצ'ים לסיום

לאחר ההחלטות הגדולות יותר, תוכלו להוסיף כל מיני דברים שיתרמו לאווירה של החדר. לדוגמא, עציצים, ספרייה קטנה, תמונות קיר או טפט, שטיח ועוד. אלא אולי עשויים להיראות פחות קריטיים, אך הם יוסיפו את הטאץ' האישי שלכם ויצרו חדר זוגי מיוחד שמרגיש שנועד במיוחד בשבילכם.

 

בסיכומו של דבר

חדר השינה של ההורים הוא חשוב וכדאי להשקיע בו זמן, מחשבה ותקציב. בסופו של דבר הוא מקום המפלט של בני הזוג מהיום – יום וכן, גם מהילדים. תוכלו לעשות זאת באמצעות מספר שלבים הכוללים, עיצוב וסטייל, חשיבה על דרכים ליצור אווירה רומנטית ואינטימית בחדר, בחירה מושכלת של רהיטים ועוד.

מיטה זוגית

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא