איך מדפיסים תמונות בתהליך של הדפסה על פרספקס

הפרספקס הוא מוצר נפוץ עליו ניתן להדפיס בשיטה מתקדמת תמונות, שילוט, מודלים והמחשות אחרות בצורה זולה ואסתטית מבלי להשקיע מאמץ וכסף מאחר ועלות העיבוד שלו נמוכה ולמרות זאת ההדפסה והליטוש שלו באיכות גבוהה. המאמר יסביר איך מדפיסים תמונות על פרספקס.

 

מה זה פרספקס?

פרספקס הוא חומר המכונה גם מתיל מתאקרילט. מדובר על פלסטיק שקוף שהתעשייה משתמשת בו לצרכים שונים כגון מחיצות (בעיקר בתקופת הקורונה), תאי טייסים, לקירות אקווריום, חדרי המתנה או כשימוש ביתי לצרכים שונים. לאחרונה עסקים רבים עושים בו שימוש על מנת להציג דגמים, שלטים, מודלים ואף כחומר חיפוי. זהו חומר זול וקל יחסית ולכן החידוש  בתעשייה הוא הביקוש של הדפסה על פרספקס.

 

איך מדפיסים על פרספקס?

הטכנולוגיה החדשנית של מכונות מיוחדות מאפשרות הדפסה מדויקת על פרספקס במהירות ובצורה איכותית לעומת הדבקת נייר צילום על פרספקס כפי שנהגו בעבר. השיטה של חברת הדפוס המקצועית היא להטמיע את תוכן ההדפסה הערוך בצורה ממוחשבת למכונת ההדפסה ולהתאים אותו מבחינת החיתוך, עובי ההדפסה, הרזולוציה, הצבעים והגודל לגודל משטח הפרספקס.

בצורה כזו חברת ההדפסה יוצרת אפקט תלת מימדי באופן אסתטי ויוקרתי. כלומר, מתקבלת תוצאה מרשימה בה התמונה או התצלום חצי שקוף או עם רקע שחור או לבן הנראה מודרני יותר בהתאם לצרכי הלקוחות.

 

מהם היתרונות של הפרספקס לעומת הקאפה?

עסקים ואנשים פרטיים רבים בוחרים להדפיס תרשימים, מודלים ודגמים על חומרים שונים כמו קאפה, קנבס, עץ וכד'. בדומה לחומרים אלו, הפרספקס עמיד מאוד לאורך שנים, קל לעיצוב ולתלייה מאחר ואינו שוקל כמעט. ניתן לתלות אותו, להעמיד אותו על כוננית או להציגו כשלט בכל מקום ובכל מזג אוויר.

הוא עמיד לקרני שמש ולרטיבות של הגשם ולכן הוא מתאים יותר לתערוכות חוץ מאשר הקאפה. זה לא אומר שהקאפה אינה קשיחה, אך בחוץ יותר מתאים פרספקס. יתרה מכך, הוא ניתן לקיבוע אך רבים משתמשים בו גם כאשר יש צורך להעביר אותו ממקום למקום ללא חששות שמא יישבר. לבסוף המראה שלו יוקרתי יותר מהקאפה מאחר והוא נראה כזכוכית ולכן גם מרשים יותר.

 

לאילו תחומים מתאימה ההדפסה על פרספקס?

אם מדובר באנשים פרטיים הבחירה בפרספקס היא דרך להנצחת תמונות משפחתיות, תמונות נוף או אומנות על מנת לקשט את הבית בסגנון מרשים, מודרני ויוקרתי. אם אלו עסקים מסחריים הצרכים שלהם הם תצוגה ושילוט לשם שיווק ופרסום ואילו בארגונים עושים בהם שימוש לצורך הדרכה ותצוגות. גם בתערוכות אומנות נוהגים להשתמש בפרספקס וכך ניתן לנייד בקלות את העבודות מתערוכה לתערוכה.

לסיכום, ההדפסה על פרספקס היא הפתרון האופטימלי והמשתלם ביותר הן מבחינת האיכות והן מבחינת העלות. מומלץ להדפיס אצל חברה איכותית ובעלת ניסיון על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

להדפיס תמונות

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הַדפָּסָה
עד כמה הדפסה על PVC היא עמידה?

פיסקת פתיחה: כשמדובר בבחירת חומר הדפסה, חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו עמידות ואריכות ימים. חומר אחד שבולט מבחינת עמידות הוא PVC (פוליוויניל כלוריד). הדפסה על

קרא עוד »
לשחק פוקר
הכירו את אתר פלאיפוקר

עוד לא מכירים את אתר פלאיפוקר, הסוכנות הרשמית של 7XL בישראל? אנחנו כאן בשבילכם. גם אם אתם חדשים לזירת משחקי הפוקר, וגם אם אתם שחקנים

קרא עוד »