עשיתי תאונה בקורקינט בדרך לעבודה – מה אני עושה עכשיו? 

בתקופה האחרונה ישנה עלייה מתמדת בשימוש בכלים הממונעים. מדובר כמובן באופניים חשמליות וקורקינטים. יחד עם העלייה בשימוש בכלים אלו, ישנה עלייה גם במספר התאונות שלהם עם כלי רכב נוספים או הולכי רגל. אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם לוקחים חלק בסטטיסטיקה ומצאתם את עצמכם עוברים תאונה בקורקינט בדרך לעבודה. הכנו עבורכם מדריך שיסביר מה עליכם לעשות כעת, כך שכדאי שתקראו אותו לעומק.

 

השלב הראשון  – תתעדו את האירוע

עברתם תאונת דרכים עם הקורקינט בדרך למקום העבודה? קודם כל, אנחנו מצטערים לשמוע. אתם בטח חווים כעת חוסר וודאות, כעס, חשש או אולי אתם מרגישים את כל התחושות הללו יחד. למרות הקושי, אנו מציעים לכם לתעד את האירוע. תצלמו את הקורקינט שלכם, תצלמו אתכם עצמכם ואם יש מעורבים נוספים בתאונה, תצלמו גם אותם. חשוב מאוד לתעד את זירת האירוע, מכיוון שהדבר ישמש אתכם בהמשך.

 

השלב השני – גשו לטיפול רפואי בהקדם

סיימתם לתעד את האירוע? מצוין. כעת אתם צריכים לגשת בהקדם האפשרי לקבלת טיפול רפואי. אם אינכם מסוגלים ללכת בכוחות עצמכם, תבקשו ממישהו מהנוכחים באזור שיזמין לכם אמבולנס. חשוב מאוד שלא תידחו את קבלת הטיפול הרפואי, גם אם אתם מרגישים שמצבכם טוב ואין לכם צורך כלל במעקב רפואי.

הסיבה לכך היא, שאתם עשויים לגלות בעוד כמה שעות, ימים ואולי אפילו שבועות, שאתם סובלים מתסמינים כלשהם שיופיעו באיחור. בשלב זה, כבר לא תהיה לכם האפשרות להוכיח שקיים קשר בין התסמינים והפגיעות האלו לבין התאונה שאירעה. שימו לב, בזמן שאתם ממתינים לקבלת טיפול, אנו ממליצים לכם להתקשר אל עורך דין לתאונות עבודה כפיר דיין ולקבל ייעוץ ראשוני מרחוק.

 

השלב השלישי – תתקשרו אל עורך דין שבקיא בתאונות עבודה

כבר הכנו אתכם בשלב הקודם לקראת שלב זה. בשלב השלישי, עליכם להתקשר אל עורך דין שבקיא בתאונות עבודה. אמנם אין לו מה לעשות עבורכם בשלב זה, אבל אתם יכולים להיות בטוחים שתוכלו לקבל את ההכוונה הראשונית הדרושה לכם. עורך הדין יציין בפניכם מהם הדברים שאתם צריכים להכין מראש, למשל:

  • מסמכים רפואיים (צילומי רנטגן, T.C או כל תיעוד רפואי אחר)
  • צילומים ממקום התאונה
  • מסמכים ממקום התאונה (אם למשל רשמתם מספר לוחית רישוי של נהג שהיה מעורב בתאונה וכו')

 

השלב הרביעי – צרו קשר עם עורך הדין לאחר כמה ימים

תמתינו שיעברו כמה ימים ותכינו את כל המסמכים הדרושים (לפעמים יש צורך בביצוע בדיקות נוספות שאינן מתבצעות ביום התאונה. תבררו עמו כיצד עליכם לשלוח לו אותם. לאחר שעורך הדין יקבל את הפרטים, הוא צפוי להגיש את התביעה ולסייע לכם בקבלת הפיצויים המגיעים לכם. עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת לאחר שעברתם תאונה בקורקינט. אנו מאחלים לכם החלמה מהירה!

חוֹק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא