4 צעדים שצריך לעשות לפני פנייה לעו"ד חדלות פירעון

מי שהסתייעו בעבר בשירותיו המקצועיים של עורך דין חדלות פירעון, מכירים מקרוב בצעדים שצריכים להתבצע טרם הפנייה אליו. מדריך זה עולה לאתר, כדי להעלות את המודעות לנושא ולהציג בפניכם באופן נרחב את 4 הצעדים שאסור לכם לפספס. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו עם כל המידע הדרוש לכם.

 

הצעד הראשון – תכירו בתפקידו של עורך הדין

סביר להניח שאתם מכירים בכמה תחומי העיסוק שונים של עורכי דין (דיני משפחה, מקרקעין, פלילי ועוד). השאלה שצריכה להישאל בשלב זה היא: האם אתם מכירים את עורך הדין לענייני חדלות פירעון? ואם כן – עד כמה אתם מכירים בסוג העבודה שלו? נסביר שאם אתם פונים לעורך דין מסוג זה בפעם הראשונה בחייכם, אתם צריכים לדעת שהוא יכול לסייע לאנשים פרטיים ובעלי חברות להחזיר את החובות שלהם. נציין שהחוק בנושא חובות השתנה בשנים האחרונות והוא מקל על החייבים ומאפשר להם להגיע להליך שיקום מהיר יחסית שאורך כ – 4 שנים לכל היותר.

 

הצעד השני – תתרשמו מאתרים של עורכי דין מתחום זה

צלילה לתוך ההיצע הרחב של עורכי הדין שעוסקים בתחום חדלות פירעון, יגרום לכם להבין שיש מספר מצומצם של עורכי דין שנחשבים לשם דבר בתחום. נחסוך לכם בזמן ונגלה שאחד מהם הוא עו"ד דניאל ינובסקי שרבים פונים אליו, כדי לקבל סיוע מקצועי בהליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי. אם תרצו לחסוך ביישום הצעדים שמוצגים כאן, תוכלו לפנות לעורך דין זה מיד. אם תעדיפו ליישם את הצעדים "לפי הספר", תוכלו לגלוש ברשת ולהתרשם מאתרים של עורכי דין שעוסקים בתחום. שכן, עיצוב האתרים והתוכן שלהם יכולים להעיד על המקצועיות של עורך הדין.

 

הצעד השלישי – תבדקו את 3 הקריטריונים החשובים ביותר

עברתם את האתרים של עורכי הדין שעוסקים בחדלות פירעון? מצוין! זה הזמן לרשום לעצמכם את 3 הקריטריונים הבאים שתצרכו לבדוק במהלך הביקור באתר:

  1. מיקום משרדו של עורך הדין
  2. הזמינות שלו
  3. יחסי האנוש

 

סביר להניח שלא תצליחו להשיג את כל המידע מחיפוש מהיר באתר, לכן, תצטרכו ליישם את הצעד הרביעי והאחרון שישלים את ההליך.

 

הצעד הרביעי – צרו קשר עם עורך הדין הנבחר

הגיע הזמן להרים טלפון לעורך הדין שהאתר שלו נמצא כמקצועי בעיניכם. כעת תוכלו לקיים שיחה טלפונית ולקבל תמונת מצד אודות מיקום המשרד והזמינות של עורך הדין לקבלת תיק נוסף. נדגיש שאין צורך לשאול אודות יחסי האנוש שלו. שכן, זהו קריטריון שתוכלו להבין בעצמכם, תוך קיום השיחה.

 

מילים אחרונות לסיום

אלה היו 4 הצעדים שצריך לבצע רגע לפני שפונים לעורך דין חדלות פירעון. מי שקראו את המדריך בעיון רב, מכירים בצעדים אלה מקרוב ויודעים בדיוק מה עליהם לעשות בכל רגע נתון. לנו נותר רק לאחל שתגיעו לעורך דין מומלץ שיסייע לכם לאורך הדרך.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא