לאסי באה הביתה – 5 מוצרי חובה בעת אימוץ הכלב

חזרתם מהכלבייה עם הכלב החדש והחמוד שאימצתם בזה הרגע ואתם מאושרים ונרגשים. אך ישנה בעיה אחת: עשיתם זאת בספונטניות ועכשיו אין לכם את הציוד כדי לטפל בו כמו שצריך. עם מה מאכילים אותו? איפה יעשה את הצרכים שלו? היכן הוא יישן? כל אלה דרישות בסיסיות שכל בעלים של כלב צריך למלא, ולכן חייבים להגיע מוכנים אליהן ביום האימוץ. הנה 5 מוצרים שחייבים להחזיק לפני אימוץ של כלב חדש.

 

קולר

לקולר יש מספר רב של שימושים כשמדובר בכלב בית. השימוש העיקרי שלו הוא כמובן כדי לסמן את הכלב בתור כלב בית, כדי שידעו שלא מדובר בכלב רחוב שצריך ללכת למכלאה. בנוסף, ניתן לחבר לקולר תגית עם שם הבעלים ומספר הטלפון שלו, כך שיהיה ניתן ליצור איתו קשר במידה והכלב בורח או נאבד. ניתן למצוא קולרים באזור הדרום על ידי ביקור בתוך חנות חיות באר שבע למשל.

 

אוכל

אחד מהדברים הבסיסיים ביותר שכלב (או כל בעל חיים לצורך העניין) הוא כמובן אוכל. אוכל לכלבים בא בצורת שקים במשקלים שונים ובאיכויות שונות. לא מומלץ להסתמך על האכלת הכלב באמצעות מאכלים ביתיים. אלה לא תמיד בריאים לאורח חייו של הכלב ועלולים אף לגרום למותו. חשוב לספק לו מזון שמתאים במיוחד לסוגו וגודלו. מומלץ מאוד להתייעץ עם ווטרינר בנושא זה.

 

מיטה

כלבים אוהבים לישון, והרבה. מחקרים רבים מראים שכלבים מסוגלים לישון במהלך יותר מחצי מהיממה. לכן, חשוב מאוד לספק לכלב שלכם מיטה נוחה שתאפשר לו לישון בצורה נוחה ובריאה. כמובן שתמיד ניתן לספק לכלב כרית פשוטה שמספיק נינוחה בשבילו, אך לא תמיד הדבר מספיק יעיל. כלבים עלולים להיות בררניים למדי בבחירת מקום השינה שלהם.

 

רצועה

רצועות לכלבים הן עוד אחד מהמוצרים שהם בגדר חובה להשגה עוד לפני האימוץ. הכלב שלכם לא יכול להישאר בבית כל היום, ובמצב בו מדובר בכלב חדש הוא עלול לברוח במידה ומטיילים ללא רצועה. על כן, חשוב להשיג רצועות טובות ואיכותיות כבר מההתחלה. מעבר לדרישה של הכלב לעשות את צרכיו, כלבים הם חיה פעילה שדורשת תזוזה תכופה. לכן, חשוב לטייל איתם הרבה.

 

צעצוע לעיסה

כלבים חדשים ידועים בתור יצורים שובבים שאוהבים ללעוס כל רהיט שנקרה בדרכם. אם אתם מעוניינים לשמור על הבית שלכם שלא יושמד כליל, כדאי לספק לכלב צעצוע לעיסה. הצעצוע מאפשר לכלב לפרוק את יצר הלעיסה שלו על הצעצוע עצמו, אשר בנוי לספוג את הנזק שעלול להיגרם לו מהפעולה עצמה.

 

לסיכום

אימוץ כלב הוא לא דבר של מה בכך. חשוב מאוד להיות מוכנים לטיפול בהם ולספק להם את כל מה שהם צריכים. הכלב הוא יצור חי שדורש תשומת לב ואחריות, וצריך לשמור עליו בצורה נאותה ומכבדת.

האסקי סיבירי

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
להאכיל, כלבים
כיצד בוחרים אוכל לכלבים?

בדומה אלינו, בני האדם, לתזונה הנכונה אצל הכלב יש משקל משמעותי ומקום חשוב בכל הנוגע להתפתחותו התקינה ולבריאותו. התאמת מזון לכלב, בהתאם למצבו הבריאותי ולגילו

קרא עוד »
גור
מה הן אמפולות לכלבים?

כל בעל כלב צריך להכיר את הדרך הטובה ביותר לשמור על הכלב שלו מפני פשפשים ומזיקים אחרים. שכן, קולרים ופתרונות נוספים שמוצעים כיום בשוק נחשבים

קרא עוד »