גריל גז – כל היתרונות הבולטים

גריל גז הוא הגריל הנפוץ ביותר בין חובבי הבשר או הטבעוניים, שלפחות פעמיים בשבוע מדליקים את המנגל בשל יתרונותיו הרבים. מהם היתרונות הבולטים שלו? על כך במאמר הבא.

 

יעילות, זמינות ומהירות

כשמדובר על גריל גז מדובר על יעילות, זמינות ומהירות. גריל גז מובנה זמין כל הזמן כאשר הוא עומד באופן קבוע במרפסת או בחצר ואינו מצריך מאמץ. התפעול שלו יעיל, הוא קל לניקוי וניתן לצלות עליו בשר או ירקות מתי שרק רוצים. למשל, כשהילדים חוזרים מבית הספר ואין זמן להכין ארוחה מזינה ניתן בפשטות ובקלות לצלות עליו המבורגר, קבב או נקניקיות, ירקות, תפוחי אדמה מבושלים ועוד. גם כשמגיעים אורחים אפשר בצורה ספונטנית להדליק את הגריל ולארח אותם בצורה מושלמת. לא מסובך להדליק אותו ומספיק רק לסובב את הכפתור המזרים אליו את הגז ועל לחצן ההדלקה. גם המבערים של הגריל מחלקים את החום באופן שווה על הבשר הנצלה במהירות בו זמנית.

 

הריח והארומה של הבשר

לגריל גז ניתן להוסיף תיבות עישון או שבבי עץ על מנת לקבל ריח ארומטי או לשלב בו מגש פחמים הנדלק בפשטות ומוסיף לבשר את הריח האופייני לגריל הפחם. ניתן להשיג גרילי גז בווריאציות שונות ולבחור בגריל המותאם לצרכים שלכם. מומלץ להיכנס לאתר https://www.bbq.co.il/גרילי-גז ולהתרשם.

 

קל לניקוי ולתחזוקה

בניגוד לגריל פחמים אותו יש לנקות ביסודיות לאחר השימוש, גריל גז קל לניקוי בצורה מושלמת ללא שאריות פיח. מחממים את הגריל בעזרת הלהבות ומגרדים מהרשת את הלכלוך והשומן שהצטברו. מבחינת תחזוקה מומלץ לדאוג לכיסוי הגריל כדי שלא יצטבר עליו אבק ולמברשת לצורך הניקיון. מעבר לכך אין צורך לתחזק אותו. ביחד עם זאת, יש צורך בנקודת גז וצינור על מנת שיהיה ניתן לתפעל אותו. כיום יש גם גרילי גז ניידים שמתפעלים אותם באמצעות בלון גז. כמו כן, מבחינת נושא איכות הסיבה הגז עולה על השימוש בפחם מכיוון שנפלטים ממנו פחות חומרים מזהמים ורעילים.

 

להיות מאסטר שף בקלות

בעקבות תכניות האוכל הרבות בטלוויזיה רוב האנשים מעדיפים לרכוש גרילי גז כדי שיוכלו לשלוט בטמפרטורה שלהם ולצלות בשרים וירקות בהתאם למתכונים מדויקים בהם נותנים דגש לטמפרטורה כזו או אחרת. כל שיש לעשות הוא להזיז את מתג הטמפרטורה לדרגה הרצויה ולצלות את הבשר לפי מידת העשייה המתאימה לכם.

 

מחירים לכל כיס

כיום לגרילי הגז יש יתרון מבחינת המחיר. לעומת גרילי חשמל הם יותר חסכוניים ובהשוואה לגריל פחמים אין צורך בפחם, דבר המוזיל את העלויות. בבניינים חדשים מתקינים נקודת גז במרפסת ולכן אין צורך לבזבז כסף על גריל אחר ועלויות הגז עצמן זולות. במידה ועושים שימוש בגריל גז נייד קונים בלון גז שניתן להשתמש בו לאורך זמן, כך שגם מהבחינה הזו העלויות הן זולות.

גריל גז - כל היתרונות הבולטים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
גריל גז חזק
ארוחה עם המשפחה בפסח

ארוחה משפחתית בפסח היא ארוחה אשר יש להיערך אליה מראש, ולכן ביקשנו מהמומחים של חברת וובר להציג לנו מספר טיפים אשר יאפשרו לכם לארח בצורה

קרא עוד »