אילו ביטוחים חובה לעשות ואיך נמנעים מתשלום של ביטוחים מיותרים?

קובי ארנפלד, סוכן ביטוח מומחה מסביר במאמר הבא מהם הביטוחים אשר חובה לרכוש, כמו גם כיצד ניתן לחסוך אלפי שקלים בעקבות תשלום על כפל ביטוחי – באופן קל ויעיל. להלן כל הפרטים.

ביטוח – בירוקרטי, אולם יש חידושים בתחום

ענף הביטוח הוא ענף בירוקרטי ומורכב בעבור רוב האזרחים, זאת לאור שורה ארוכה של פוליסות ביטוח אשר מציעות כיסויים שונים, במחירים שונים. יתרה מכך, אחת הבעיות החמורות ביותר בעידן הנוכחי טמונה בעובדה כי כיום, ע"פ ההערכות, מיליוני אזרחים משלמים אלפי שקלים מיותרים מדי שנה, בעקבות תשלום על כפל ביטוחי. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי בשנים האחרונות אנו עדים לשינוי משמעותי בתחום, זאת לאור מיזמים שונים אשר מאפשרים לקבל את הפירוט המלא לגבי הפוליסות אשר משולמות, כמו גם אפשרות לחסכון משמעותי מאוד. כיצד? להלן כל הפרטים.

ביטוח משפחה

הר הביטוח – הדרך שלך לקבל אינפורמציה בקלות ובמהירות

קובי ארנלפד, סוכן ביטוח מומחה זה למעלה משמונה שנים אשר פיתח תוכנה בשם "הר הביטוח" מסביר כי למעשה, כיום ניתן לקבל באמצעים דיגיטליים וטכנולוגים פירוט לגבי הפוליסות השונות, וכן לבצע התאמה של סוג הפוליסה לרקע הרפואי וכן לצרכים. מדובר בקדמה טכנולוגית יוצאת דופן אשר משנה את ענף הביטוח ללא הכר, וזאת לאור העובדה כי כעת ניתנת לציבור הרחב לקבל מידע מהותי לגבי הפוליסות בהם הם מחזיקים, כמו גם בכדי לבצע השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי פרויקט "הר הביטוח" של משרד האוצר אשר מהווה פלטפורמה מצוינת לקבל מידע מן הסוג הזה אינו מספק, ועל כן מומלץ להיעזר בפלטפורמה אותה פיתחה קובי ארנפלד, אשר משנה את כל מה שידענו לגבי קבלת אינפורמציה בענף הביטוח בדרך קלה, פשוטה ועם שקיפות מלאה.

מעוניינים לחסוך אלפי שקלים ולקבל מעטפת מקצועית של ביטוח מותאם אישי? כעת יש לכם את הדרך

למעשה, פיתח קובי ארנפלד פלטפורמה אשר מאפשרת למלא טפסים בטופס מקוון ולאחר מכן חתימה על טופס דיגיטלי ולאחר מספר ימים תוכלו לקבל ע"ב הניסיון כמו גם הידע של קובי ארנפלד את המחיר הטוב ביותר בעבור ביטוח חיים, עבודה, בריאות – כולם ביטוחים אשר הם בגדר חובה, ובכך לחסוך לא מעט כסף לכיס. לצערנו, כפי שמסביר קובי, לא מעט ישראלים אינם מודעים לחשיבות הרבה של רכישת פוליסת ביטוח אשר מותאמת בדיוק לצרכים, וכתוצאה מכך נתקלים בסיטואציה ברגע האמת בה הם צריכים לשלם כסף נוסף, בעבור השירות אותו הם מבקשים לקבל. על כן, חשוב מאוד להתייעץ עם סוכן ביטוח מנוסה כמו גם להשתמש בכלים המתקדמים והטכנולוגים אשר קיימים היום, וכעת גם לכם ניתנת ההזדמנות – להמשך קריאה היכנסו לאתר הרשמי בכתובת https://harhabituach.co.il.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא