איך מוציאים דו"ח הר הביטוח לילדים מתחת לגיל 18?

גם ילדים מתחת גיל 18 מבוטחים. זה יכול להיות ביטוח במסגרת ביטוח בריאות וזה יכול להיות ביטוח אחר. ביטוחים בהם הילדים מצורפים, ניתן לאתר על פי רוב באמצעות אתר הר הביטוח. איך זה מתבצע? על כך בדיוק ריכזנו לכם כאן מידע. 

 

מה זה דו"ח הר הביטוח?

דו"ח הר הביטוח הוא דו"ח המופק באמצעות אתר הר הביטוח שהוא האתר הממשלתי שהוקם על ידי משרד האוצר במטרה להנגיש את המידע הביטוחי הקיים במערכת. חברות הביטוח מחויבות להעביר דיווחים שוטפים למערכת וכך, אחת לחודש המערכת מתעדכנת בנתוני הביטוחים השונים.

לאחר כניסה למערכת ניתן להפיק את דו"ח הר הביטוח שהוא מרכז את נתוני כל הביטוחים הרשומים על שם המבוטח. בדו"ח יופיעו נתונים כמו: שם החברה המבטחת, הדרך ליצירת קשר עימה, שם הפוליסה, מחיר הפרמיה החודשית ומספר הפוליסה לאיתור קל בהמשך.

 

הדרך להפקת דו"ח הר הביטוח לקטינים

כאשר המבוטח הוא מתחת לגיל 18, הוא מוגדר כקטין וכך ניתן להפיק את דו"ח הר הביטוח שלהם באמצעות כניסה לאזור האישי של ההורים. ההורים נכנסים לאתר הממשלתי, מזינים פרטים מזהים כמו בכל כניסה לאתר ממשלתי וכך, לאחר שהם נמצאים בדו"ח הר הביטוח שלהם, בצד המסך תהיה אפשרות לבחור בשירות "כניסה לתיק נוסף", לאחר לחיצה על מקש זה יהיה עליכם לבחור באיזה תיק אתם מעוניינים, אם מדובר בתיק על שם קטין תבחרו בו.

 

עבור מי ניתן להפיק את דו"ח הר הביטוח?

בסה"כ, האפשרויות שיפתחו בפניכם לאחר לחיצה על "כניסה לתיק נוסף" תכלולנה:

  • תיק ביטוחים על שם מבוטח
  • תיק ביטוחים על שם קטין
  • תיק ביטוחים על שם קרוב שנפטר
  • תיק ביטוחים על שימכם.

 

לאחר שבחרתם בתיק ביטוחים על שם קטין יהיה עליכם להזין את מספר הזהות שלו יחד עם תאריך הלידה וכך תועברו למידע שאתם מחפשים.

 

מה עושים כדי לאתר מידע ביטוחי על מספר קטינים?

אם יש לכם מספר ילדים ואתם מעוניינים לקבל את המידע הביטוחי המופיע על שמם, לא תוכלו לבצע את הבדיקה בצורה כוללנית. יהיה עליכם להיכנס ולבצע את התהליך מחדש על כל שם נוסף. לא ניתן להיכנס למידע הביטוחי של כל הילדים יחד.

 

מה מרוויחים מבדיקת ביטוחי קטינים?

בדיקת ביטוחים היא ההמלצה הגורפת. היא מאפשרת להורים רוגע נפשי. הם יודעים שהילד מבוטח מבחינה בריאותית וכל מה שצריך. בדיקה כזו תמנע מהם לרכוש ביטוחים מיותרים או כפולים. היא גם תסייע להם לבדוק את היקף הביטוחים הקיימים וממילא היא תסייע להם לקבל תמונת מצב נכונה על המצב הביטוחי.

 

לסיכום

לפני רכישת ביטוח לקטין, חשוב לבדוק מה מצב הביטוחים הרשומים על שמו. ניתן לעשות זאת באופן עצמאי או באמצעות סוכן ביטוח מקצועי ללא עלות יחד עם הר הביטוח עם ארנפלד סוכנות לביטוח.

ביטוח הרים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא