טרנד לוהט: שעונים לנשים מכסף

הטרנד הלוהט של שנת 2021 הוא שעוני נשים מכסף אמתי.
אם בן הזוג שלך מתלבט מה לקנות לך ליום ההולדת הקרוב או ליום הנישואין, את יכולה לשלוח לו את הקישור למאמר הזה, הוא כנראה יבין את הרמז.

 

רגע לפני שאתן או בן הזוג שלכם יוצאים לקנות שעון מכסף, חשוב שתקראו את הטיפים הבאים שאספנו במיוחד עבורכם:

  1. תגדירו מראש את התקציב שלכם לשעון

חשוב מאוד להציב תקציב ברור לפני קנייה של שעון כסף. הסיבה לכך היא שיש היצע רחב של שעונים עם מגוון אפשרויות. הוצאה על שעון יכולה להתחיל בכמה מאות שקלים ולהסתיים בכמה אלפי שקלים ולעיתים אפילו יותר (הכול תלוי בתוספות שיש על שעון הכסף שבחרת).
יש למשל שעוני כסף עם שיבוץ יהלומים, יש שעוני כסף עם אבני חן, יש שעוני כסף פשוטים ללא התוספות הללו ויש כמובן שלל אפשרויות נוספות שתוכלו לראות בחנות.
כל אחת יכולה כמובן לבחור את השעון שהיא אוהבת, אך חשוב להציב מראש תקציב שיאפשר לכן לבחור את השעון בעל המראה שמתאים לסגנון וגם לכיס שלכן.

 

  1. תתאימו את השעון לצורך שלכן

כפי שנכתב בסעיף הקודם, ישנו היצע רחב של שעונים לנשים מכסף.
חשוב לשים לב לכך שכל שעון יכול להתאים לצורך אחר. אם אתן מחפשות שעון ליום-יום, אתן צריכות לשים לב שאתן רוכשות שעון פשוט יחסית שמתאים למקום העבודה שלכן.
אם אתן עובדות למשל עם ילדים בגן או במסגרת אחרת, כדאי שתקנו שעון כסף פשוט יחסית למהלך השבוע ואת שעון הכסף המהודר יותר, תקנו ותשמרו במגרה לסופי השבוע וליציאות.
לעומת זאת, אם אתן עובדות במשרד עורכי דין או רואי חשבון, במקום שבו יש קוד לבוש מחויט, אתן יכולות להרשות לעצמכן לקנות שעון כסף עטור ביהלומים, כזה שיגרום לכל יושבי בית המשפט להחמיא לכן.

 

  1. תשימו לב לרצועת השעון

הרצועה של השעון סובבת סביב מפרק כף היד. יש 2 סוגים של רצועות: צמיד ורצועה.
אם בחרת בסגנון של צמיד, את בטח שמה לב שיש צמידים שעשויים מחוליות של מתכת. חשוב מאוד שתבדקי אם החוליות הללו עשויות מכסף או מחומר אחר ותבחרי את החומר שמתאים לך בהתאם לתקציב שבחרת מראש.
אם בחרת בסגנון של רצועה, את תראי כי יש שתי חתיכות בודדות ובאחת מהן יש את האבזם. יש רצועות שעשויות מסיבים טבעיים, גומי או פלסטיק. אם בחרת באפשרות זו, חשוב לבדוק שמדובר בחומר שיחזיק מעמד לזמן רב.

 

בחרת שעון כסף בחנות ואת רוצה לקבל אותו כמתנה מבן הזוג?

רגע לפני שאת שולחת אותו לחנות, אנחנו ממליצים שתבדקי אם יש בחנות היצע מעניין של שעון יד לגבר. את בטח רוצה שגם הגבר שלך ייקח חלק בטרנד הנוכחי.

 

תכשיט נשי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא