שכירת הקוסם הטוב ביותר עבור מסיבת יום ההולדת של ילדכם

מתכננים לערוך בקרוב יום הולדת לילד אבל אתם לא יודעים איך לבחור קוסם טוב? אתם לא לבד. לא מעט אנשים נתקלים בתהייה שנוגעת לשכירת הקוסם הטוב ביותר. שכן, אתם רוצים להיות בטוחים שהקוסם שיגיע ליום ההולדת שלכם יהיה בעל יכולות ייחודיות, ישתף את הילדים ויגרום להם ולשאר האורחים לצאת מהאירוע בהרגשה טובה. כדי שכל אלו יבואו לידי ביטוי, אתם צריכים לקרוא את הטיפים הבאים וליישם אותם:

 

תשאלו הורים של ילדים אחרים אם יש להם המלצה לקוסם

אתם רוצים להיות בטוחים שאתם שוכרים את הקוסם הטוב ביותר, על העניין הזה אין וויכוח. הטיפ הראשון שאתם צריכים ליישם כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון זה לברר עם הורים אחרים לגבי המלצות על קוסם. אנחנו יודעים מה אתם חושבים כרגע: "מה? אנחנו נזמין את אותו הקוסם שילד אחר הזמין ליום ההולדת שלו?" והתשובה שלנו היא – כן. מ- 2 סיבות:

 

  • אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בקוסם הטוב ביותר

אם תשאלו הורים של ילדים, תוכלו לשמוע מהם חוות דעת אמינה ולדעת בוודאות שמדובר בקוסם הטוב ביותר (אפשר לדעת זאת בקלות לפי התגובה של הילדים בסוף האירוע. אם הם לא נתנו לקוסם ללכת – מדובר בקוסם הטוב ביותר).

 

  • ילדים אוהבים חזרתיות

ברגע שאתם בוחרים בקוסם שהיה כבר, אתם מאפשרים לילדים שלכם להגיע לאירוע ולקפוץ מרוב שמחה, כי בחרתם בקוסם שהם כבר מכירים והם כל כך ישמחו לראות אותו שוב (במידה והסיבה הראשונה תבוא לידי ביטוי כמובן).

 

תכתבו פוסט בקבוצת הורים בפייסבוק

אם מסיבה כלשהי, לא היו קוסמים בימי הולדת קודמין, אתם תמיד יכולים לנסות את האפשרות הזו: כתיבת פוסט בקבוצת הורים בפייסבוק. ברגע שאתם כותבים פוסט ומבקשים המלצה על הקוסם הטוב ביותר למסיבת יום ההולדת של הילד שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו המלצות טובות ואמינות, כאלו שיגרמו לכם להיות בטוחים שבחרתם נכון. אם אין לכם פייסבוק או אם אתם מעדיפים שלא לפרסם פוסט, אתם יכולים פשוט ללחוץ על הקישור הבא או להמשיך לטיפ הבא: yago.co.il.

 

תעקבו אחרי קוסמים באינסטגרם

אין לכם פייסבוק? מעדיפים שלא לפרסם בפייסבוק? אז בואו תיישמו את הטיפ הזה – תחפשו קוסמים באינסטגרם. זה הרי ידוע שזוהי הפלטפורמה שתאפשר לכם למצוא את כל מה שאתם מחפשים. החל מבעלי מקצוע ועד להמלצות לסטיילינג אישי. כדי לבדוק שמדובר בקוסם הטוב ביותר, אתם צריכים פשוט לעקוב אחר כמה קוסמים ולבדוק מי מהם עונה על הפרמטרים הבאים:

  • קוסם שיש לו הכי הרבה עוקבים
  • קוסם שמעלה הכי הרבה פוסטים
  • קוסם שמקבל הכי הרבה לייקים על כל פוסט
  • קוסם שמעלה רילס של קסמים

הקוסם שעונה על כל הפרמטרים הללו יהיה הקוסם הטוב ביותר.

קוסם מבצע את הטריקים שלו

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מנטליזם מראה
אמן חושים – לא מה שחשבתם

מופעי מנטליזם, תתפלאו, אינם אטרקציה חדשה, למעשה הם כאן איתנו כבר משנות ה-80. אמני חושים מציגים תופעות מדהימות ומספקים סיבות טובות לקהל הצופים לתהות לגבי

קרא עוד »
קוסם קומי
מהו קוסם קומי?

קוסמים הם אנשים יוצאי דופן באופים, חלקם מצטיין גם בקומיות מופגנת וציניות שנונה המעצימות עוד את היכולות הבימתיות שלהם ואת המופע שהם מבצעים. מכיוון שקסמים

קרא עוד »
קופסאת מתנה
4  רעיונות ליום הולדת 9?

אירוע יום ההולדת של ילדנו מאתגר מאוד אותנו ההורים מכיוון שמרגע שההחלטה על קיום מסיבת יום הולדת נפלה, אין דבר שאנו רוצים יותר מהצלחת האירוע.

קרא עוד »
פמוט 5 קנים
קנדלברה 5 קנים

אם אתם זקוקים לקנדלברה עם חמישה קנים, הגעתם למקום הנכון. הכתבה הבאה תתייחס לכל מה שרציתם לדעת על קנדלברות עם חמישה קנים, ותספק לכם מידע

קרא עוד »