קנדלברה 5 קנים

אם אתם זקוקים לקנדלברה עם חמישה קנים, הגעתם למקום הנכון. הכתבה הבאה תתייחס לכל מה שרציתם לדעת על קנדלברות עם חמישה קנים, ותספק לכם מידע שימושי נוסף, אשר יעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר, מבלי להסס , להתבלבל או להסתבך אפילו לשנייה.

 

למה משמשות קנדלברות עם חמישה קנים?

קנדלברות הן כידוע פמוטים מרובי זרועות אשר יכולים להחזיק בכמות גדולה של נרות. כך למשל קנדלברה עם חמישה קנים, נועדה בכדי לשאת בגאון חמישה נרות מרצדים, מרהיבים ומרגיעים.

בעוד שבימים עברו קנדלברות שימשו כפמוטים משוכללים אשר נועדו להפיץ אור רב בימים שקדמו להמצאת החשמל, וכן בימים שלפני תפוצתו הרחבה של החשמל, בימים אלו מרבית עמי העולם משתמשים בקנדלברות בעיקר לצורכי נוי ודקורציה.

הקנדלברות הן אכן כלים יפים ומרשימים למדי, אך ביהדות יש להן ערך נוסף שלא מתמצה רק בנראות של אותם פמוטים משוכללים. בטקסים שונים וחגים שונים ביהדות, נהוג להדליק ולברך על נרות. כך למשל בליל השבת נערות ונשים יהודיות ברחבי הארץ והעולם נושאות ברכה ומדליקות נרות שבת. גם ביום טוב נוהגות בנות ישראל להדליק נרות, בדומה לטקס המקובל בערב שבת.

כמו כן, יש טקסי הבדלה, טקסים של ביעור חמץ לקראת חג החירות, הלא הוא פסח, ועוד שלל הזדמנויות ומועדים בהם נהוג לשאת ברכה ולהדליק נרות. בכל אותם טקסים, ניתן להשתמש בפמוטים, אך אפשרות יפה ונוחה לא פחות היא להשתמש בקנדלברה.

 

קנדלברות בעלות חמישה קנים והחומרים מהן הן עשויות

קנדלברות הן לא המצאה חדשה וניתן לראות כי קנדלברות ליוו את האדם משחר ההיסטוריה. כך למשל במאה החמישית לפני הספירה, היוונים נהגו להשתמש בקנדלברות עשויות ברונזה. מעט מאוחר יותר, הרומאים עשו שימוש בקנדלברות עשויות שיש ואבן, ובימנו ניתן למצוא קנדלברות ממגוון רחב של חומרים לרבות מתכות פשוטות, מתכות יקרות כגון זהב וכסף, קנדלברות העשויות מקריסטל ועוד ועוד.

כאשר הדבר נוגע לקנדלברות שימושיות לטקסים יהודים, קנדלברות בעלות חמישה קנים העשויות ממתכת יקרה ואיכותית כגון כסף הן בחירה פופולרית ומומלצת ביותר אשר נפוצה בקרב משקי בית יהודים ברחבי העולם.

 

לאילו דברים יש לשים לב בעת רכישה של קנדלברה עם חמישה קנים?

אם החלטתם לרכוש קנדלברה בעלת חמישה קנים מכסף טהור חשוב מאוד לשים לב לאיכות של הכסף ולדעת כיצד לבדוק האם הקנדלברה עשויה כסף איכותי.

אם אתם מחפשים קנדלברה בעלת חמישה קנים העשויה כסף טהור, חשוב כבר עכשיו שתדעו שפריט כזה אין בנמצא. ומה באשר לקנדלברות בעלות 6 קנים עשויות כסף טהור. גם במקרה הזה אין לכם מזל, ולפני שתשאלו על קנדלברה עם 8 קנים, חשוב שתדעו שכסף טהור לא משמש לייצור קנדלברות בכלל.

הסיבה לכך שלא משתמשים בכסף לייצור קנדלברות נעוצה בעובדה שכסף היא מתכת רכה יחסית, וכדי להפוך את הכסף לחומר קשה מספיק שניתן לייצר ממנו פריטים ולעבוד אתו, יש לערבב אותו עם חומרים נוספים אשר יוסיפו לו את החוזק הנדרש.

לכסף המעורבב הזה קוראים סגסוגת, ולסגסוגת הכסף הטהורה ביותר אשר נחשבת לסגסוגת האיכותית והטובה מכולן קוראים כסף 925. מקור השם הוא ביחס בין הכסף הטהור בסגסוגת, שעומד על 92.5% מכלל החומר, לשאר החומרים בסגסוגת, לרוב חומרים כמו פלטינה או נחושת.

כיוון שאדם רגיל לא יוכל להבין את טיב סגסוגת הכסף והרכבה המדויק מהמתבוננות בלבד, מכון התקנים הישראלי העמיד קריטריונים לסגסוגות כסף מסוג, כסף 925, ואף הנפיק חותמת רשמית אשר יכולה לסייע לצרכנים לזהות אם כלי הכסף שבידיהם עשוי מכסף 925. הביטו בתחתית הפריט שברשותכם, אם מוטבעת שם צורת עלה ובתוכה שלושה רימונים שמעליהם כתובה הספרה 925, מדובר בפריט איכותי העשוי מכסף ברמת הטוהר הגבוהה ביותר שניתן להשיג בשוק כיום.

 

סגנונות של קנדלברות עם חמישה קנים

כאשר זה נוגע לפריטי נוי ולפריטי דקורציה, לאנשים שונים יש טעם שונה, ומה שמהווה יצירה נדירה ביופיה לאחד, עלול להוות יצירה משמימה וסתמית למדי לאחר, או אפילו, במקרים מסוימים, יצירה כעורה.

כאשר אנו רוכשים קנדלברות, מדובר אומנם ברכישה של תשמיש קדושה, ולא סתם פרטי נוי פשוטים. יחד עם זאת, לא ניתן להתעלם מהאסתטיקה הייחודית שיש לכל פריט. כדי לעזור לכם להחליט מה הכי מתאים לסגנון ולהעדפה האישית שלכם, ניתן לחלק את סגנונות הקנדלברות לשלושה סוגים עיקריים:

  • קנדלברות קלאסיות – מדובר בעיצובים קלאסיים על זמניים , אשר שרדו את מבחן הזמן ועדיין נראים רלבנטיים מתמיד. יחד עם זאת, אלו שפחות מתחברים לסגנון עיצובי זה עלולים לטעון שמדובר בסגנון מיושן ואף ארכאי.
  • קנדלברות מודרניות – אם אינכם אוהבים קנדלברות בסגנון קלאסי שכן הן נראות מיושנות ומנותקות, בוודאי תתחברו לסגנון הבא, קנדלברות בעיצוב מודרני אשר מאופיינות בעיצוב מינימליסטי ומאופק ומתאפיינות בקווים נקיים ללא קישוטים או עיטורים מיותרים.
  • קאנדלברות עם מוטיבים מהמורשת היהודית – על קנדלברות אלו תוכלו למצוא מגוון עיטורים וריקועים אשר רבים מהם מתכתבים עם המורשת היהודית.

 

היכן כדאי לרכוש קנדלאברות בעלות חמישה קנים?

קנדלברות איכותיות מכסף בעלות חמישה קנים מומלץ לרכוש בעסקים אשר מתמחים בייצור ושיווק של פריטי יודאיקה עשויים כסף. לדוגמא אצל חדד ניתן למצוא קנדלברות מכסף טהור, קיימים מספר דגמים של קנדלברות עם חמישה קנים אשר מגיעים בשלושה גדלים:

קנדלברות גדולות עם חמישה קנים

קנדלברות גדולות יתאימו לבתים פרטיים גדולים במיוחד, או למקומות ציבוריים כגון בתי כנסת, בתי אבות, משרדים וכדומה.

כך למשל קנדלברה דגם גליל מתוצרת חדד כלי כסף טהור, היא קנדלברה גדולה המגיעה לגובה של  43 סנטימטרים ומעוצבת בקווים נקיים ומדויקים אשר כל חובב עיצוב מודרני יעריך.

קנדלברות בינוניות עם חמישה קנים

קנדלברות בגודל בינוני יתאימו למרבית הבתים הפרטיים, כך שאם אתם שוקלים לרכוש קנדלברה בתור מתנה, הגודל הבינוני הוא הימור די בטוח.

קנדלברה איטלי ריקוע, היא דגם אשר ניתן לרכוש בגודל בינוני עם חמישה קנים. היא עשויה כסף 925 ומעוצבת בסגנון קלאסי על זמני, מעוטרת בשלל ריקועים ופיתוחים.

קנדלברות קטנות עם חמישה קנים

אם אתם גרים בחלל קטן ומוגבלים במקום, או שאתם פשוט מעדיפים להשתמש בקנדלברות קטנות מכל סיבה אחרת, בחדד כלי כסף תוכלו לבחור ממגוון דגמים.

דוגמא לכך היא קנדלברה לבני עם ריקוע וחמישה קנים, אשר משלבת בתוכה מוטיבים קלאסיים ומודרניים באיזון מושלם.

לא חשוב אם אתם חובבי קנדלברות גדולות או קטנות, מרובות קנים או בעלות שלושה קנים לכל היותר, אחרי שקראתם את הכתבה הזאת, אתם מודעים לכל הדברים החשובים שיש לדעת בטרם רוכשים קנדלברה איכותית מכסף. נצלו את הידע החדש שלכם וגלשו לחנות הרשת של חדד כלי כסף טהור.

פמוט 5 קנים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מנטליזם מראה
אמן חושים – לא מה שחשבתם

מופעי מנטליזם, תתפלאו, אינם אטרקציה חדשה, למעשה הם כאן איתנו כבר משנות ה-80. אמני חושים מציגים תופעות מדהימות ומספקים סיבות טובות לקהל הצופים לתהות לגבי

קרא עוד »
קוסם קומי
מהו קוסם קומי?

קוסמים הם אנשים יוצאי דופן באופים, חלקם מצטיין גם בקומיות מופגנת וציניות שנונה המעצימות עוד את היכולות הבימתיות שלהם ואת המופע שהם מבצעים. מכיוון שקסמים

קרא עוד »
קופסאת מתנה
4  רעיונות ליום הולדת 9?

אירוע יום ההולדת של ילדנו מאתגר מאוד אותנו ההורים מכיוון שמרגע שההחלטה על קיום מסיבת יום הולדת נפלה, אין דבר שאנו רוצים יותר מהצלחת האירוע.

קרא עוד »