פיצוי נזקי גוף בגין רשלנות? זה אפשרי

רשלנות רפואית, עשויה לפצות את הנפגעים ממנה בפיצויים של אלפי ואף מיליוני שקלים במקרים חמורים, במידה והתביעה בבית המשפט אכן ראתה לנכון לפסוק כנגד הצוות הרפואי, ולהטיל עליו את האחריות בדבר נזקי הגוף של המטופל. מדובר בתופעה חמורה שנפגעים ממנה מאות ואלפי אנשים בכל שנה. לפניכם הכל על פיצוי נזקי גוף בגין רשלנות? זה אפשרי.

 

מה היא רשלנות רפואית וכיצד תובעים את הפוגע?

רשלנות רפואית, היא תופעה נפוצה בכל עולם הרפואה והטיפול ככלל, במהלכה הרופא או המטפל ביצעו איזו התרשלות, לא נהגו בשיקול הדעת והזהירות הנדרשים, או לא יידעו את המטופל במצבו ובסיכונים שלו. רשלנות רפואית באה לביטוי באין ספור ביטויים ודוגמאות, וישנם מקרים רבים  שנחשבים לרשלנות רפואית.

חשוב שתכירו כי בכל מקרה שנגרם לכם נזק על ידי הצוות המטפל, או שנגרם לכם נזק שיכל היה להימנע על ידי הרופאים והם לא אבחנו או טיפלו בו כראוי – אתם יכולים להגיש תביעה ולקבל פיצויים. מומלץ להתייעץ עם עורכי דין אונגר שויגמן ולהשיג את הטיפול הטוב ביותר במקרה שלכם.

 

מה כוללת תביעה של רשלנות רפואית בבית המשפט?

תביעה של רשלנות רפואית בבית המשפט כוללת ראשית הצגה של שלל המסמכים, הראיות והעדויות שיספרו על המקרה ויתנו כמה שיותר פרטים ודיוקים על מהלכי האירוע שנבדק כעת כרשלנות רפואית. מעבר לכך, המשפט כולל לרוב מומחים מעולם הרפואה שיוכלו לשפוך אור על הנושא ולתת את חוות דעתם, האם מדובר ברשלנות רפואית, או שהצוות המטפל דווקא לא יכל להתנהל טוב יותר ועמד בכללים.

 

מה גובה הפיצויים שניתן לקבל בגין רשלנות רפואית?

כל תביעה, תגרור גם תוצאות שונות שכן תוצאות המפשט והתביעה תלויים מאד במהלך המשפט ובגודל הנזק שהמטופל סובל ממנו בעקבות המצב. בהתאם לגודל הנזק ואחוזי הנכות וכן לגודל הרשלנות והאשמה שהצוות הרפואי נושא על גבו, בית המשפט ייקבע גם את גודל הפיצויים, וכך הם נעים ממקרה למקרה בין כמה אלפי שקלים בלבד לבין מיליוני שקלים בהתאם לכל סיטואציה. מעבר לפיצויים, תביעה של רשלנות רפואית יכולה להניב עונשים ומענה משמעתי כלפי הצוות המטפל, שעשוי לאבד את רישיון הטיפול, ואפילו להיכנס למעצר במקרים חמורים ביותר.

 

כיצד עורך דין לדיני נזיקין יכול לסייע בנזקי גוף מרשלנות?

עורך דין המתמחה בעולם דיני הנזיקין והרשלנות הרפואית, יוכל לסייע בזכות הניסון שצבר וההכרות המעמיקה עם מערכת המשפט ותיקי הרשלנות הרפואית. חשוב לפנות לעורך דין כדי לקבל ייעוץ משפטי ולהבין את האופציות המונחות לפניכם. בהמשך עורך הדין יוכל לבנות לכם את התיק בצורה הטובה והמשכנעת ביותר ולייצג אתכם בבית המשפט, מההתחלה ועד להגעת הפיצויים וזכייה בתיק. חשוב להכיר כי בתיקים של רשלנות רפואית קיימת גם תקופת התיישנות של כ- 7 שנים וחשוב להתייעץ ולנצל את הזמן בו אפשר עוד לפעול.

פציעות גוף

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא