משחק הכיסאות: אחת ולתמיד הגיע הזמן להבין מהן פינות הישיבה שהופכות אירוע לחוויה

אירוע איכותי הוא כזה שהשקיעו במהלך הארגון שלו מחשבה גם על הפרטים הקטנים ביותר, ועל החיבור שלהם עם שאר חלקי האירוע. אם אתם מארגנים אירוע עצמאי, כלומר לא באולם או גן אירועים, עליכם לבצע את ההתאמות האלה בעצמכם. במדריך לפניכם נפרט מעט על פתרונות ישיבה לאירוע שיהפכו אותו למושלם. 

 

פתרונות ישיבה לאירועי חוץ מסוגים שונים

אירועים עצמאיים הם כאלה שנעשים במקום שאינו אולם או גן אירועים. בשנים האחרונות אירועים מסוג זה תפסו תאוצה משמעותית בישראל. כיום ישנם הרבה אירועי חוץ מסוגים שונים, החל מחתונה רומנטית על חוף הים ועד לאירועי קידום מכירות בפסטיבלים ואירועים מוזיקה שונים.

בכל אחד מהאירועים האלה יש צורך במקומות ישיבה מסוגים שונים, בכדי שינעימו את זמנם של המוזמנים השונים. לצורך כך, ישנן חברות שמאפשרות להשכיר פתרונות ישיבה מסוגים שונים.

 

איזה סוגים של פתרונות ישיבה קיימים ולמי הם מתאימים?

ישנם סוגים רבים של פתרונות ישיבה שאפשר להזמין לאירוע העצמאי שלכם. לאירועים מהסוג היותר פורמלי אפשר להזמין שולחנות אוכל וכיסאות, פינות ישיבה וספסלים לישיבה. לאירועים מהסוג הקליל והצעיר יותר, אפשר להזמין פופים, כריות ישיבה וזולות מסוגים שונים.

פתרונות ישיבה, כמו כל מוצר אחר, יכולים להיות פשוטים יותר או יוקרתיים יותר בהתאם לסוג האירוע בו הם נדרשים. לדוגמא פינות ישיבה יכולות להיות פשוטות ועשויות מפלסטיק לבן, או יוקרתיות יותר בשילוב של בדים וכריות מסוגים שונים.

 

איך לבחור את פינות הישיבה שיתאימו לאירוע שלי?

חשוב מאוד להתאים את פינות הישיבה שאותן תשכרו, לאופי הכללי של האירוע שלכם ולעיצוב שבחרתם עבורו. לאחר שהבנתם איזה סוג של פינות ישיבה הוא הסוג שמתאים לכם, יש לחשב את כמות האורחים שישתמשו בפינות הישיבה, ולהזמין כמות מתאימה שתאפשר לכל האורחים את הנוחות המרבית. חשוב מאוד לבצע סקר שוק והשוואת מחירים לפני שמזמינים את פינות הישיבה.

 

מה עלות ההשכרה של פינות ישיבה לאירוע?

מחיר ההשכרה של פינות ישיבה לאירוע תלוי בסוג פינת הישיבה שאותו תרצו להשכיר, בכמות האורחים שתרצו להושיב, ובמרחק שעל פינות הישיבה לעבור בכדי להגיע לאירוע שלכם. לכן קשה להגיד בדיוק מה המחיר שאותו תשלמו על השכרה שכזאת. אפשר להגיד בצורה כללית שמחיר השכרה של הושבת אדם אחד, הוא בין 45-65 שקלים. כמובן שיש למחיר זה יוצאי דופן.

 

פתרונות ישיבה שיהפכו את האירוע שלכם לחוויה – סיכום

כל מי שמארגן אירוע חוץ צריך לדאוג לפתרונות ישיבה למוזמנים לאירוע, ופינות ישיבה יכולות להיות פתרון מעולה לכך. פינות ישיבה יכולות להיות פשוטות או יוקרתיות בהתאם לאירוע ולקו העיצובי שלו. חשוב מאוד להתאים את פינות הישיבה לאופי האירוע שלכם ולסוג העיצוב שבחרתם בו. השכרת פינות ישיבה בדרך כלל תעלה בין 45-65 שקל לאדם.

פינות ישיבה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא