פינוי פגרים – האם מדביר יכול לבצע שירות זה?

לפעמים אנחנו מתעוררים לגינתנו הפורחת בריחות מענגים במיוחד, ולפעמים מפתיעים אותנו ריחות אחרים. אם התעוררתם בבוקר והרחתם ריח של פגר בבית, כנראה שאתם צריכים שירות של פינוי פגרים. ואם כבר קראתם לאיש המקצוע שלכם, כדאי גם לקבל שירות של חיטוי לאחר פינוי פגרים. בואו נדבר על זה.

מתעוררים בבוקר ומריחים בבית ריח משונה. אם כי, לא בטוח שבלתי נסבל, לפחות בהתחלה. לאחר שעובר יום או יומיים, הריח מתחזק והתחושה הולכת ומתגברת – יש פגר בבית, בגג או בגינה. אולי במרתף, גם אפשרי. אם ככה, מי מספק את השירות של פינוי פגרים? האם העירייה? אולי חברת הדברות מקצועית? הנה כל הפרטים, פינוי פגרים בצורה מקצועית וכולל חיטוי לאחר מכן.

 

מי מבצע פינוי פגרים וחיטוי לאחר מכן?

צריכים שירות של פינוי פגר? אתם עושים בשכל, אף אחד לא אמור לחלוק חלל מגורים או חלל עבודה עם פגרים שמעלים ריחות. כמו כן, חשוב גם לזכור כי וירוסים ומחלות גם אפשריים להידבקות דרך חשיפה לפגרים נרקבים.

כלל אצבע, ככל שתשאירו את הפגר יותר זמן רובץ בחלל המגורים, ככה הוא יסריח יותר. אם אתם מעוניינים לפנות פגרים, ההמלצה היא לא לעשות זאת לבד. לפחות לא בלי אמצעי מיגון כלשהם. כשצריך שירות פינוי פגר, בדרך כלל האינסטינקט הראשוני הוא לקרוא לשירותי העירייה. אבל חשוב לזכור, העירייה אחראית רק על מה שקורה מחוץ לבית שלכם.

 

מה עושים אם יש פגר בבית?

אם יש לכם פגר בבית, איש המקצוע הנכון יהיה מדביר חיצוני לעירייה. שירותי הדברות לפעמים גם יכללו פינוי פגרים וחיטוי של האזור. ניתן להשתמש בשלל חומרי חיטוי מסוגים שונים, ככה שכדאי לבדוק מראש באילו חומרים המדביר עתיד להשתמש.

אמנם חברת הדברות מזיקים עוסקת בעיקר בהדברה, אך במקרים מסוימים גם בפינוי של פגרים. מאחר שלא כל חברות ההדברה עוסקות בכך, יהיה חשוב לבדוק מראש לגבי שירותיה של חברת ההדברה. ניתן לעשות זאת בצורה טלפונית, אך אפשר גם לפנות אל חברות ההדברה דרך האינטרנט.

 

השוואת מחירים בין חברות הדברה ופינוי פגרים

המלצה שלנו, תמיד יהיה כדאי לערוך גם השוואת מחירים בין חברות הדברה מומלצות לפינוי פגרים. לאחר שתערכו את השוואת המחירים, אתם תוכלו לדעת בוודאות שהלכתם על הדיל הכי אטרקטיבי. רק חשוב לזכור דבר קטן: אל תתפשרו על שירותי ההדברה שלכם. גם אם זה אומר לשלם קצת יותר יקר על חברה מקצועית.

לבסוף, הכי חשוב לדעת שאתם מסיימים עם המזיקים בביתכם. לא פעם, צריך גם שירות של חיטוי לאחר פינוי פגרים. השירות של החיטוי יסייע לכם להרחיק מזיקים אשר נמשכים לריחות של פגרים נרקבים. אל תוותרו על החיטוי.

ציפור מתה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תיקון מחשב
בדיקת תאימות לחומרה ותוכנה

בעידן הדיגיטלי של היום, שבו הטכנולוגיה מתפתחת ללא הרף, הבטחת תאימות בין חומרה לתוכנה הפכה להיות חיונית. בדיקת תאימות חומרה ותוכנה ממלאת תפקיד חיוני בהבטחת

קרא עוד »
מנורת חשמל
מה עושים שהפחת קופץ

פעמים רבות, אנו נמצאים בבית וצופים בטלוויזיה, עד שפתאום הפחת קופת וכל החשמל בבית נופל. כאשר הפחת קופץ יש מספר פעולות לבצע, וכן מגוון דברים

קרא עוד »
שרביט
אמן חושים בכפר סבא

מופע של אמן חושים הוא מופע שהופך לרווח יותר ויותר וניכר כי הפך בעשור האחרון לאטרקציה נפוצה ומקובלת מאד למגוון רחב של אירועים, רבים מזמינים

קרא עוד »