ספורט, תזונה נכונה וצחוק – 3 הדברים החשובים ביותר לבריאות האדם

בשנים האחרונות חלה עלייה במודעות לבריאות הפיזית והנפשית. השינוי כולל ברוב המקרים, שילוב של פעילות ספורטיבית כלשהי עם תזונה נכונה. יש מי שבוחרים גם ליטול תוספי מזון כדי להיות בטוחים שהגוף מקבל את כל מה שהוא זקוק לו.

אבל לא כולם יודעים שיש משולש בריאות שבלעדיו, הבריאות של האדם לא באמת שלמה.
אם אתם מדמיינים כעת את פירמידת המזון שאפשר למצוא בחדר של כל דיאטנית קלינית, תהיו בטוחים שזו לא הכוונה שלנו. אנחנו מתכוונים לשילוב של ספורט, תזונה נכונה וצחוק.
רוצים לדעת מה כולל כל חלק מהמשולש הייחודי הזה שיכול להבטיח לכם אריכות חיים? אז כדאי שתקראו את השורות הבאות לעומק.

 

ספורט

זה הרי ידוע ששילוב של פעילות ספורטיבית בסדר היום שלכם תגרום לכם להרגיש יותר טוב. במהלך ביצוע של פעילות ספורטיבית, אתם מאפשרים לגוף שלכם ליהנות מ-2 יתרונות חשובים:

 

שמירה על המשקל

במהלך פעילות ספורטיבית, אתם מאפשרים לגוף שלכם לאבד קלוריות ולשמור על משקל בריא.

 

שיפור מצב הרוח

בעת ביצוע של פעילות ספורטיבית, אתם צפויים להרגיש הרבה יותר טוב מבחינה נפשית ופיזית. במהלך ביצוע פעילות ספורטיבית, המוח מפריש חומר כימי שנקרא אנדרופין שגורם למצב רוח מרומם. זו הסיבה לכך שגם מי מכם שלא אוהבים לבצע פעילות ספורטיבית, מוצאים את עצמם מבצעים אותה שוב ושוב.

 

תזונה

ישנם לא מעט מחקרים שמצביעים על כך שתזונה נכונה משפיעה באופן חד משמעי על הבריאות הפיזית והנפשית שלנו. כשאנחנו אומרים תזונה נכונה, אנחנו לא מתכוונים לדיאטה כלשהי, אלא למצב של צריכה נכונה של רכיבים תזונתיים. כלומר, תזונה יום-יומית שמשלבת כמות נכונה של סידן, חלבון, סיבים תזונתיים וכו'.
בשנים האחרונות ישנה המלצה לצרוך בשר איכותי לפחות פעם ביומיים-שלושה כדי להיות בטוחים שלגוף יש מספיק חלבונים ואנרגיה. צריכה של בשר בשילוב עם ירקות ופירות תאפשר לכם להיות במצב בריאותי מיטבי. חשוב מאוד שתשימו לב שאתם צורכים בשר שאינו נעשה על גריל פחמים, מכיוון שבשר שכזה עשוי להכיל שאריות עשן ואינו נחשב לבריא. לפרטים על גריל שיאפשר לכם להכין בשר איכותי ובריא, לחצו על הלינק הבא: grill.co.il.

 

צחוק

צחוק זו התרופה הטובה ביותר לגוף ולנפש. הצחוק מגביר את המצב רוח, מפחית כאב ומגן מפני השפעות מזיקות של מתחים. צחוק מרפה את השרירים ומגביר את המערכת החיסונית. צחוק אפילו שורף קלוריות! אמנם זהו לא תחליף לפעילות ספורטיבית, אבל בכל זאת, זו דרך נעימה להוריד במשקל.

עד כאן כל המידע שאתם חייבים לדעת על משולש הבריאות. כעת, כשאתם מודעים אליו, חשוב שתשימו לב שאתם מיישמים אותו בהתאם. כך תוכלו לאפשר לנפש ולגוף שלכם להיות בריאים.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הַדפָּסָה
עד כמה הדפסה על PVC היא עמידה?

פיסקת פתיחה: כשמדובר בבחירת חומר הדפסה, חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו עמידות ואריכות ימים. חומר אחד שבולט מבחינת עמידות הוא PVC (פוליוויניל כלוריד). הדפסה על

קרא עוד »
לשחק פוקר
הכירו את אתר פלאיפוקר

עוד לא מכירים את אתר פלאיפוקר, הסוכנות הרשמית של 7XL בישראל? אנחנו כאן בשבילכם. גם אם אתם חדשים לזירת משחקי הפוקר, וגם אם אתם שחקנים

קרא עוד »