3 סוגים של כסאות בר שכל אחד חייב להכיר

לא פעם אנחנו שומעים על אנשים שיוצאים לקנות כיסאות בר מבלי לבדוק בכלל מהו מגוון הדגמים שקיימים בשוק. אנו מוכרחים להודות שמדובר בעניין שמפתיע אותנו בכל פעם מחדש. שכן, מדובר בעניין שמבחינתנו צריך להיות ברור מאליו. כדי להעלות את הנושא למודעות, החלטנו לכתוב מדריך מקוצר שיציג בפני המתעניינים את 3 הסוגים הנפוצים ביותר של כיסאות הבר שכל אחד פשוט חייב להכיר.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

בגלל שיש מגוון רחב של כיסאות בר, היינו צריכים להסתייע בגורמים שמבינים דבר או שניים בתחום. שכן, אנחנו רוצים להציג בפניכם, קוראים יקרים, את הכיסאות הנפוצים ביותר ואנחנו לא יכולים לדעת מהם ללא עזרה חיצונית. לכן, פרסמנו פוסט בקבוצות של עיצוב הבית בפייסבוק וביקשנו מגולשים לספר לנו איזה כיסאות בר יש להם בבית. כך בעצם קיבלנו כל מיני תשובות ובסופו של דבר, יכולנו לראות מהם 3 הכיסאות שהגיעו אל המקום הראשון כנפוצים ביותר. רוצים לדעת מהם? תמשיכו לקרוא ותגלו.

 

סוג מספר 1 של כסאות בר שכל אחד חייב להכיר  – כסאות בר עם וללא משענת

סוג זה של כסאות בר נחשב למוכר ביותר בעיקר במסעדות, ברים ובתי קפה. שכן, במקומות אלו, נהוג לשבת על כסאות בר גבוה שאין מאחוריו משענת לגב. אל תשאלו אותנו מה הסיבה לכך, כי באמת שאין לנו מושג. אנחנו כן יכולים להגיד לכם שאלו כיסאות שמחליפים לאחרונה את כסאות המשרד. שכן, משרדים רבים בוחרים לוותר על רכישה של  כסאות משרדיים כדי לאפשר לעובדים שלהם לשבת על בר ללא משענת במטרה שישבו זקוף ובריא אל מול המחשב.

 

סוג מספר 2  של כסאות בר שכל אחד חייב להכיר  – כסאות בר עם וללא מעמד לרגליים

סביר להניח שנתקלתם לא פעם בכיסאות בר מסוג זה. מדובר בכיסאות שיש להם מעמד לרגליים, כך שאפשר לקפל את הברכיים עליהם וכאלו שאין להם את המעמד. במרבית המקרים, בכיסאות שאין להם מעמד לרגליים, יש בליטה בקיר שממול שמאפשרת להניח את הרגליים שם, כדי שניתן יהיה לשבת בנוחות לזמן רב.

 

סוג מספר 3 של כסאות בר שכל אחד חייב להכיר  – כסאות בר מעץ

כיסאות בר מעץ הם נפוצים ביותר לא רק בתוך בתים, אלא גם במקומות הבאים:

  • מרפסות
  • גגות
  • חצרות
  • ברים
  • מסעדות
  • גני אירועים ועוד

מדובר בכיסאות מעוצבים שפשוט מתאימים למרחבים שונים. כמובן שמלבד העובדה שמדובר בכיסא מעוצב, במרבית המקרים מדובר גם בכיסא איכותי ועמיד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 הסוגים של כיסאות הבר שכל אחד פשוט חייב להכיר. כעת, כשיש לכם את המידע בנושא, אתם יכולים לצאת ולבדוק מהו הכיסא המתאים לכם ביותר. מאחלים לכם בחירה נכונה ומוצלחת.

בר משקאות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא