ניקוי עובש עם חומץ – כך תנקו עובש מספות הבד שלכם

מחפשים אחר שיטות הסרת עובש מספות בד? אולי הסרת עובש מהמקלחת? ומה במטבח? עובש יכול להתפתח שם? אכן, כן.

בואו נדבר אם כך, על כל השיטות הכי טובות להסרת העובש לתמיד.

הנה כל מה שצריך לדעת, רקע לפני שמזעיקים חברת ניקיון מקצועית להסרת עובש.

לא הרבה אנשים מודעים לכך, אבל למעשה עובש הוא אחד מהמרכיבים הכי מזהמים שקיימים בעולם. נבגים של עובש נמצאים בכל מקום ואנחנו תמיד נושמים אותם ושואפים לריאותינו. אבל יחד עם זאת, אין חובה להשלים עם עובש בביתנו שלנו. אם אתם מעוניינים להיפטר מהעובש שהתמקם לו על הספה שלכם, הכנו עבורכם את המדריך הבא. כך תיפטרו מעובש בעזרת חומץ ושיטות שונות להסרתו התמידית. ואנחנו מתכוונים לתמידי, כי כידוע לנו, לעובש יש תמיד נטייה לחזור אם לא מסירים אותו כמו שצריך ובצורה ודאית לגמרי.  המידע הבא בחסות צוות המומחים של SOS CLEAN – ניקי ספות עור ובד.

 

ניקוי עובש בעזרת חומץ, לימון ומים

אם אתם מעוניינים להסיר עובש מהספה שלכם, ישנן לא מעט דרכים ושיטות לעשות זאת בהצלחה. אבל יחד עם זאת, חשוב גם לזכור כי שיטות מסוימות יכולות אפילו לגרום לנזק נרחב יותר. אם אתם משתמשים בתכשירים הלא נכונים, ייתכן כי העובש אפילו יקבל BOOST מסוים וימשיך לגדול.

למשל, במקרים בהם שיטת הניקוי תכלול שימוש בהמון מים. שימו לב, מים הם החבר הכי טוב של העובש. מים ולחות. אם אתם מנסים להסיר את כתם העובש ומשתמשים במטליות ספוגות במים, קחו בחשבון שאתם עושים הרבה יותר נזק מאשר תועלת. בפועל, אתם רק מעודדים את העובד לצמוח ולשגשג בתוך הספה שלכם. בסופו של דבר, ניקוי ספות בד אפשרי בעזרת שיטות שונות. אבל חשוב לבחור בשיטה הנכונה, ויותר חשוב מכך, חשוב לעבוד נכון. נסביר:

 

הסרת עובש בצורה נכונה עם חומץ ומטית לחה

בכדי להסיר את העובש בצורה נכונה, יהיה כדאי להשתמש במעט חומץ, לימון ומים. אם אתם רוצים, אתם יכולים לשלב במתכון הזה גם מעט אבקת כביסה. תערבבו את כל החומרים ביחד, תמרחו מעט על כתם העובש ותנסו להסיר אותו בעזרת מטלית לחה.

שימו לב, לא מטלית רטובה ונוטפת מים. העבודה שלכם צריכה להתבצע בעזרת המטלית ובתנועות סיבוביות עדינות. אם תלחצו חזק את המטלי על גבי הספה, אתם כנראה רק תגרמו להחדרת העובש עמוק יותר. אם החומץ לא עזר לכם ועדיין נותרתם עם כתם עובש על הספה, זה הזמן לקרוא לאנשי מקצוע. תוכלו למצוא מגוון ענק של חברות ניקוי ספות באינטרנט, ככה שיהיה כדאי לקבל מספר הצעות מחיר ולבחור בנכונה ביותר לכם. כך תוכלו לבחור בחברה הנכונה וגם לחסוך בכסף במידה מסוימת.

 

ספות עור

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תיקון מחשב
בדיקת תאימות לחומרה ותוכנה

בעידן הדיגיטלי של היום, שבו הטכנולוגיה מתפתחת ללא הרף, הבטחת תאימות בין חומרה לתוכנה הפכה להיות חיונית. בדיקת תאימות חומרה ותוכנה ממלאת תפקיד חיוני בהבטחת

קרא עוד »
מנורת חשמל
מה עושים שהפחת קופץ

פעמים רבות, אנו נמצאים בבית וצופים בטלוויזיה, עד שפתאום הפחת קופת וכל החשמל בבית נופל. כאשר הפחת קופץ יש מספר פעולות לבצע, וכן מגוון דברים

קרא עוד »
שרביט
אמן חושים בכפר סבא

מופע של אמן חושים הוא מופע שהופך לרווח יותר ויותר וניכר כי הפך בעשור האחרון לאטרקציה נפוצה ומקובלת מאד למגוון רחב של אירועים, רבים מזמינים

קרא עוד »