האם כדאי להשקיע בנדל"ן בארה"ב ב-2023?

הביקוש להשקעה בנדל"ן בארצות הברית בידי משקיעים ישראלים הוא קבוע, עיקרי וגובר. אחד מהגורמים העיקריים לתופעה הוא רצון מובהק של ישראלים להשקיע בנדל"ן, אך השקעה מהסוג הזה בישראל, בהתחשב בעלויות מחירי הדיור היא קשה למדי.

בהתאם, ישראלים רבים מחפשים מענה בשוק הנדל"ן האמריקאי, דרכו הם מחפשים השקעה מניבת רווחים יחד עם הוצאה התחלתית מינימלית. אך האם באמת כדאי להשפיע בנדל"ן בארצות הברית בשנת 2023? הישארו איתנו כדי לגלות.

 

הסיבות בעקבותיהן משקיעים בנדל"ן בארצות הברית

לפני שנצלול למים העמוקים וננסה לענות על השאלה – האם כדאי להשקיע בנדל"ן בארצות הברית, חשוב להכיר את הסיבות בגינן ישראלים רבים משקיעים בנדל"ן אמריקאי. אולי תופתעו לגלות שאירוע מהותי הנעוץ ברווחיות של עסקאות נדל"ן בארצות הברית הוא בכלל  אירוע משברי.

ב- 2007 פרץ משבר כלכלי חריף בארה"ב אשר מקורו בנדל"ן, בשל מרכזיותה של הכלכלה האמריקאית המשבר דחף במהרה מגבולות ארצות הברית אל כל העולם. אמנם המשבר הביא להשלכות כלכליות קשות, אך הוא פתח דרך לעסקאות נדל"ן משתלמות למדי אשר רלוונטיות גם בימינו.

חשוב להבהיר, עסקאות נדל"ן אמריקאיות על הצד החיובי שלהן הן ענייניות רק במקרים בהם הצד המשקיע מכיר את מערכת המיסוי האמריקאית, עליה תוכלו למצוא פרטים כאן – masamerica.co.il.

 

האם כדאי להשקיע בנדל"ן בארה"ב בשנת 2023?

ובכן, התשובה לשאלה הזאת מן הסתם תלויה בגורמים רבים. ישנם תנאים בהם השקעה בנדל"ן אמריקאי תשתלם וישנם תנאים בהם זאת תהיה עסקה לא רווחית. כדי לעשות סדר, ריכזנו עבורכם מספר עקרונות מנחים שמעקב אחריהם יעלה את הסיכוי לעסקת נדל"ן מוצלחת בארצות הברית ב-2023:

 

מיקום הנכס

אזורים שונים בארצות הברית מובחנים במידה רבה בהיבטים של ביקוש לדיור, מחירי שכירות, ביקוש לשכירות, אוכלוסייה מקומית, תיירות, מחירי נדל"ן ועוד. היבטים אלו הם מהותיים בהקשר של הרווחיות הפוטנציאלית שעסקת נדל"ן יכולה להניב.

באופן טבעי, נכס הממוקם בסביבת אוכלוסייה טובה, תיירות פורה וביקוש גבוה לשכירות יניב רווחים רבים יותר ביחס לחלופות האחרות. חשוב לוודא לפני התקדמות עם העסקה שהנכס אכן ממוקם באזור כזה.

 

הגירה חיובית או הגירה שלילית

הגירה שלילית באזורים בארצות הברית עלולים להוות תמרור האזהרה בהיבט של השקעה בנכס. שכן, הגירה שלילית מקושרת לתופעות שליליות ולביקוש נמוך בשוק הדיור, מאפיינים שעלולים לפגוע בסיכוי לרווחיות מהשקעת נדל"ן.

 

מדיניות מיסוי

בארצות הברית ישנם מיסים פדרליים אשר מוטלים על כל תושבי המדינה, אך ישנם מיסים שמוטלים באופן שונה בין מדינה אמריקאית אחת לאחרת. בהתאם, ישנן מדינות הדוגלות במיסוי נוקשה יותר כלפיי משקיעים זרים וישנן מדינות הנחשבות מקלות בהיבט זה.

במידה ויש אזור בו החלטתם לבצע השקעת נדל"ן, חשוב להכיר לעומק את מדיניות המיסוי של מדינה זאת ולוודא שניתן להגיע לרווחיות בהתאם למדיניות הנתונה.

נדל"ן בארה"ב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מתווך
תיווך דירות

בעלי נכסים רבים מוכרים את הדירות שלהם באמצעות מתווכים, תיווך דירות הוא אומנות של ממש ובעוד שיש מתווכים מעולים שמצליחים להעיף כל נכס שמגיע אליהם

קרא עוד »