האם משתלם להיות קוסם לילדים?

אנחנו נמצאים בעידן של תהפוכות בלתי פוסקות בשוק העבודה. שינויים חברתיים, התפתחויות טכנולוגיות, מגפת הקורונה – כל אלו הם רק חלק מהגורמים ששינו את שוק העבודה ללא היכר. מקצועות שבעבר נתפסו ככאלו שבהכרח מניבים הכנסה בטוחה, נתפסים באופן שונה היום.

באופן טבעי עולה השאלה: מה בקשר למקצועות הבמה? האם כדאי לפתח קריירה במקצוע אומנתי? ובפרט, האם זה משתלם להיות קוסם לילדים? התשובות בהמשך.

 

קצת על קוסמים לילדים

לפני שנעסוק בעניין כדאיות המקצוע, חשוב להבין מי הוא קוסם ילדים ומה תפקידו. באופן כללי, קוסם לילדים הוא איש מקצוע שהתמחה בקוסמות ומייעד את המופעים שלו לילדים. אם יצא לכם לבלות בקניון מרכזי, הפנינג בפארק או אירוע יום הולדת צבעוני, בוודאי הבחנתם בריכוז של ילדים , מופתעים ושמחים, אשר חוזים במופע של קוסם לילדים.

קוסם לילדים הוא אמן אשר מסוגל להפנות אליו את הקשב של הילדים, עניין לא מובן מאליו בכלל בעידן המסכים. כמו כן, המופעים של קוסמי הילדים שונים אלו מאלו, אם תרצו לצפות בסגנונות השונים היכנסו לכאן – יאגו קוסם לילדים.

 

כדאי להיות קוסם לילדים בימינו?

הגענו לשאלה אשר מעסיקה רבים השוקים להיכנס לתחום הקוסמות לילדים – האם זה משתלם? לשאלה הזאת מן הסתם לא נוכל לתת תשובה חד משמעית, ישנם קוסמי ילדים שהתעשרו מהמקצוע בעוד ישנם כאלו שנאלצו לחפש עבודה אחרת. כדי לענות על שאלת הכדאיות, ישנם מספר גורמים שחשוב להתייחס אליהם, ריכזנו עבורכם כמה מהם:

 

גיל הכניסה למקצוע

באופן כללי, ככל שנכנסים למקצוע הזה בגיל צעיר יותר, כך הסיכויים להצליח בו בהמשך גדלים. כמו בכל מקצוע, הניסיון משחק תפקיד מכריע בעולם קוסמי הילדים, עם הזמן מבינים כיצד לגשת לליבם ולצחוקם של הילדים וכך להצטייר כקוסם ילדים מבוקש ומצליח. כניסה לעולם הזה בגיל מאוחר מידי, תיצור פערים מקצועיים שאולי יהיה קשה לגשר עליהם.

 

תשוקה למקצוע

אם אין לכם תשוקה אמיתית לבדר את הקהל ולעסוק בקסמים – כדאי שתוותרו על כך מראש. העבר מלמד שאלו שמגיעים להיות קוסמי ילדים רק לשם הפרנסה לא יצליחו. קוסמי ילדים צריכים סבלנות ענקית, יכולת התמודדות עם מצבים לא פשוטים כלל מול הקהל ורצון בלתי פוסק להמשיך ללמוד. את כל הדברים הללו, קשה עד בלתי אפשרי ליישם בלי תשוקה ענקית לתחום.

 

להמציא את הגלגל כל יום מחדש

כשזה נוגע לעולם הקסמים, ולעולם הקסמים לילדים בפרט, קיים צורך להמציא את עצמכם כל יום מחדש. העולם משתנה ומשתכלל כל רגע, קוסם לילדים טוב יהיה כזה שקשוב לרוח התקופה וידע להזדהות עם הצרכים של הקהל שלו. המאפיין הזה מבחין במידה רבה בין קוסמים מצליחים לבין קוסמים בינוניים.

 

לסיכום – כל מקרה נוגע לגופו

להיות קוסם ילדים זה מקצוע נהדר, יחד עם זאת הוא לא מתאים לכל אחד ולא כל אחד יוכל להפיק ממנו את המירב. אם יש לכם את היכולות והתשוקה הנדרשת, תוכלו להצליח בתחום ולהצטרף למשפחה גדולה וחמה, בהצלחה!

יאגו קוסם לילדים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מנטליזם מראה
אמן חושים – לא מה שחשבתם

מופעי מנטליזם, תתפלאו, אינם אטרקציה חדשה, למעשה הם כאן איתנו כבר משנות ה-80. אמני חושים מציגים תופעות מדהימות ומספקים סיבות טובות לקהל הצופים לתהות לגבי

קרא עוד »
קוסם קומי
מהו קוסם קומי?

קוסמים הם אנשים יוצאי דופן באופים, חלקם מצטיין גם בקומיות מופגנת וציניות שנונה המעצימות עוד את היכולות הבימתיות שלהם ואת המופע שהם מבצעים. מכיוון שקסמים

קרא עוד »
קופסאת מתנה
4  רעיונות ליום הולדת 9?

אירוע יום ההולדת של ילדנו מאתגר מאוד אותנו ההורים מכיוון שמרגע שההחלטה על קיום מסיבת יום הולדת נפלה, אין דבר שאנו רוצים יותר מהצלחת האירוע.

קרא עוד »
פמוט 5 קנים
קנדלברה 5 קנים

אם אתם זקוקים לקנדלברה עם חמישה קנים, הגעתם למקום הנכון. הכתבה הבאה תתייחס לכל מה שרציתם לדעת על קנדלברות עם חמישה קנים, ותספק לכם מידע

קרא עוד »