מעבר משרד ב 2019

מעבר משרד בימינו מצריך היערכות מחודשת. מפת הנדל"ן באזורים מסחריים מרכזיים משתנה ועוברת למגדלים מרובים באזורים צפופים, מה שהופך את מעבר המשרד למורכב יותר מבעבר. גם ההיערכות מבחינת הובלה, שינוע רהיטים כבדים במשאיות, הובלה בכבישים צפופים והעלאת הרהיטים למשרדים הנמצאים בגובה במנוף או במעליות תובלה הם משימה מורכבת. בהתאם ולפני המעבר מומלץ לערוך רשימת צרכים וגם לשים לב לצרכים עתידיים שעלולים להופיע.

מעבר משרד מתוכנן חודשים מראש וכשיוצאים למעבר לוקחים בחשבון גם את המיקום אליו אנחנו שואפים להגיע, סביבת העבודה, החללים ואופיים כמשפיעים על העבודה עצמה. במעבר משרד נקח בחשבון כמובן את אופי העבודה וכמות העובדים במשרד, את מיקום המחלקות והדינאמיקה שאנחנו רוצים ליצור בין העובדים.

גם חדרי הישיבות מעוצבים בהתאם לאופי החברה ואנחנו בוחרים בין אופציות שונות כמו אופן ספייס כמה חללים נפרדים או משרדים אישיים לכל אחד מהעובדים.

העובדים הם גם חלק ממעבר המשרד ומשתתפים בתהליך. כל אחד מהעובדים אורז את המחשב ויתר דברים האישיים שלו, החפצים מועברים למשרד החדש ומסודרים לפי מחלקות.

משרד לפני מעבר

מה חשוב לקחת בחשבון?

למעבר משרד ב 2019 יש משמעות כלכלית שיש לקחת בחשבון. במסגרת תקציב המעבר יש לקחת בחשבון ריהוט שנשחק ואין טעם להעביר אותו למשרד החדש, ריהוט שעובר הלאה, ריהוט חדש שיש לקנות וכמובן עיצוב הפנים של המשרד, הצבעוניות והסטיילינג של המשרד החדש. (לעצב את המשרד בצורה חכמה ופרקטית)

במעבר משרד ניקח בחשבון גם את התדמית שאנו רוצים ליצור עבור לקוחות, ריהוט כבד או מינימליסטי, צמחיה ועיצוב האווירה הכללית של המשרד. תמיד קיימת האפשרות להיעזר במעצב/ת פנים ובמקרים כאלה יש לבקש לראות תיק עבודות ולקבל המלצות מלקוחות קודמים. הדברים נכונים גם לבחירת המובילים שעשויים להפוך את המעבר שלכם מחלק ומושלם לסיוט מתמשך. חשוב מאד לבקש המלצות על מובילים לפני סגירת העסקה ולהסדיר תנאי תשלום לפני מעבר המשרד וזאת על מנת למנוע הפתעות לא נעימות ביום המעבר.

באם באמתחתם ציוד סודי או רגיש מומלץ להעבירו בנפרד, ולהעזר בחברת הובלות מקצועית ומנוסה. כמו גם לגבי כספות וחפצי אמנות יקרי ערך.

תזמון זה הכל בחיים

באם המעבר קורה לאור צמיחת המשרד ואם לטובת רענון האווירה, יש לתכננו בקפידה ולסגור ספקים ליום המעבר מבעוד מועד. זמן קצר לפני המעבר יש לקיים סבב שיחות וסגירות מולם, לוודא את התאריך והשעות. עם ספקים קבועים שממשיכים איתנו למשרד החדש יש להגיע לפני הגעת המובילים והריהוט, ולהכין את תשתית החשמל והמחשוב מבעוד מועד על מנת שזו תעמוד מוכנה בהגעת הריהוט והעובדים.

מעבר משרד ב 2019 הוא פעולה מורכבת שיש לתכנן מראש ולעודד מעורבות העובדים ולקבל מהם רעיונות ותובנות שעשויים להועיל לנו בתכנון ואולי לחסוך הוצאות עתידיות נוספות. כמו כן לעובדים בד"כ יש פרספקטיבה נוספת שאנו עלולים לפספס, ולכן כדי להיערך גם בעזרתם.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תיקון מחשב
בדיקת תאימות לחומרה ותוכנה

בעידן הדיגיטלי של היום, שבו הטכנולוגיה מתפתחת ללא הרף, הבטחת תאימות בין חומרה לתוכנה הפכה להיות חיונית. בדיקת תאימות חומרה ותוכנה ממלאת תפקיד חיוני בהבטחת

קרא עוד »
מנורת חשמל
מה עושים שהפחת קופץ

פעמים רבות, אנו נמצאים בבית וצופים בטלוויזיה, עד שפתאום הפחת קופת וכל החשמל בבית נופל. כאשר הפחת קופץ יש מספר פעולות לבצע, וכן מגוון דברים

קרא עוד »
שרביט
אמן חושים בכפר סבא

מופע של אמן חושים הוא מופע שהופך לרווח יותר ויותר וניכר כי הפך בעשור האחרון לאטרקציה נפוצה ומקובלת מאד למגוון רחב של אירועים, רבים מזמינים

קרא עוד »