מי אשם כששני בני הזוג בוגדים?

לצערנו, אנו שומעים על לא מעט מקרים בהם בני זוג בוגדים זה בזה – אך נשארים ביחד ומנסים להסתיר זאת. מובן שדברים כאלו מטבעם בסופו של דבר להתגלות, כנראה שזוהי זוגיות ששני בני הזוג לא מאושרים בה ולא מעוניינים להישאר בה. מי אשם במקרים כאלו, וכיצד ניתן לזהות את הבגידה?

 

האם מי שבגד ראשון הוא זה שאשם?

במובן מסוים, ניתן לתלות את האשמה בהידרדרות הזוגיות ובבגידה בבן הזוג שבגד ראשון – הרי הוא זה שהתחיל את שרשרת הבגידות, ונתן לגיטימציה לצד השני להתחיל לבגוד (גם אם הבגידה של הצד השני הייתה לצרכי נקמה, ולא כי הוא באמת רצה לבגוד).

עם זאת, נראה שנכון יותר להאשים את שני בני הזוג בבגידה – כי ברוב המקרים הייתה שרשרת אירועים שהובילה את בן הזוג לבגוד. כנראה שמשהו בזוגיות השתבש, ובני הזוג כבר אינם מאושרים האחד בחיקו של השני.

ניתן לומר שהאשמה היא של שניהם, כי בזוגיות בריאה בני הזוג מדברים אחד עם השני על הרגשות שלהם ומנסים לפתור את הדברים. כאשר אחד מבני הזוג מרגיש שהוא מעדיף לשקר לצד השני ולבגוד בו, מאשר להתעמת עם האמת הלא פשוטה – זהו סימן שהזוגיות אינה בריאה, והיחסים בין בני הזוג נמצאים במקום לא טוב.

 

אילו סימנים ניתן לראות כאשר בן או בת הזוג בוגדים?

אם אתם מעוניינים לדעת האם בן או בת הזוג שלכם בוגדים בכם, ישנם סימנים שיכולים להעיד על בגידה (או לכל הפחות על העובדה שהצד השני מסתיר מכם משהו). כך תגלו ראשונים על הבגידה, ותוכלו לשקול עם עצמכם את הצעדים הבאים.

 

שינוי במצב הרוח או בהתנהגות הכללית

אחד הסימנים האופייניים לבגידה יהיו שינויים תכופים במצב הרוח. אם בן הזוג לפעמים מתפרץ ואגרסיבי ללא כל סיבה הנראית לעין, נראה לחוץ יותר מהרגיל, מתחמק משאלות בסיסיות שאתם שואלים אותו – סביר להניח שהוא מסתיר משהו מכם.

 

קבלת שיחות טלפון או הודעות חשודות

אם בן הזוג מקבל שיחות טלפון ועונה להן רק כאשר הוא יצא מהחדר ונמצא במקום פרטי יותר, זהו סימן שבו אתם צריכים להתחיל לחשוד שמשהו קורה (אלא עם כן הוא עובד בעבודה שדורשת את הפרטיות הזו, אך גם זה יכול לפעמים לשמש רק כתירוץ).

 

רוצים לברר את העניין לעומק? פנו לחוקר פרטי

הדרך הטובה ביותר על מנת לבסס את החשדות שלכם, לפני שאתם מאשימים את בן הזוג בבגידה, היא לפנות לחוקר פרטי שיברר את העניין עבורכם. החוקר הפרטי מצויד בטכנולוגיה מתקדמת שמאפשרת מעקב אחר בן הזוג, והוא מכיר דרכי חקירה שהאדם הממוצע לרוב לא מכיר.

הפנייה לחוקר הפרטי היא דיסקרטית, כך שאף אחד לא יוכל לדעת שפניתם אליו – אך עדיין תזכו לדעת את האמת.

 

בדיקת עובדות בזכוכית מגדלת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תיקון מחשב
בדיקת תאימות לחומרה ותוכנה

בעידן הדיגיטלי של היום, שבו הטכנולוגיה מתפתחת ללא הרף, הבטחת תאימות בין חומרה לתוכנה הפכה להיות חיונית. בדיקת תאימות חומרה ותוכנה ממלאת תפקיד חיוני בהבטחת

קרא עוד »
מנורת חשמל
מה עושים שהפחת קופץ

פעמים רבות, אנו נמצאים בבית וצופים בטלוויזיה, עד שפתאום הפחת קופת וכל החשמל בבית נופל. כאשר הפחת קופץ יש מספר פעולות לבצע, וכן מגוון דברים

קרא עוד »
שרביט
אמן חושים בכפר סבא

מופע של אמן חושים הוא מופע שהופך לרווח יותר ויותר וניכר כי הפך בעשור האחרון לאטרקציה נפוצה ומקובלת מאד למגוון רחב של אירועים, רבים מזמינים

קרא עוד »