מה מכיל מופע של אמן חשים

אומנות חושים הינה תחום משגשג מאוד וחדשני בתוך עולם הקוסמות הרחב. אין ספק שאומנות החושים באה ותופסת את הבאה בשנים האחרונות גם באירועים הפרטיים וכן גם בטלוויזיה הפופולארית. הריגוש ואלמנט ההפתעה הופך את המופעים לממגנטים. אומנות חושים מהווה חלק בלתי נפרד מעולם הקוסמות, אך לא כל קוסם הוא גם אמן חושים. אומנות החושים הינה תחום נפרד.

את ההפרדה ניתן לעשות כאשר מבינים במה אמן חושים מתעסק ובמה קוסם מתעסק. בעוד שקוסם עורך פעלולים על בעזרת חפצים ולעיתים עם גוף האדם, אמן חושים עורך פעלולים בעזרת המוח האנושי וזה מה שהופך את המופע לכל כך מרגש ועל טבעי. במידה ואתם מתכננים אירוע קרוב, או חושבים לאיזה מופע לקנות כרטיסים ביחד עם כל המשפחה – הוסיפו לקרוא וגלו את כל הפרטים אודות מופעי אמן חושים בישראל.

 

מה כדאי לכם להזמין קוסם או אמן חושים?

קוסמות כפי שכולנו מכירים אותה הינה מופע לרוב מצחיק, תיאטרלי המשלב פעלולים וזריזות ידיים בחפצים. כולנו מכירים זריזות ידיים בקלפים, חפצים שונים ולעיתים ביחד עם משתתפים מהקהל. מופעי קוסמות לרוב קצת נותרים מיושנים ולא מתעדכנים הרבה עם השנים, אך כך או כך אין ספק שמופע טוב של קוסם הוא מרגש ומצוין והכל תלוי בקוסם עצמו ובכריזה שלו.

במופע של אמן חושים תקבלו כבר משהו אחר. אמן חושים לומד לעומק את כל מה שקשור בתבניות קבועות במוח האנושי וזאת בכדי לאפשר לו לחזות פעולות עוד לפני שהן קרו. מה שהופך את המופע לכל כך מרגש ומפתיע הוא אי היכולת של הצופה להכיר את התבניות האלה ובכך נוצרת תחושה של קריאת מחשבות אמיתית. אמן חושים בנוסף עושה עבודה עם טלפתיה ובכך מרגיש שהוא קורא מחשבות. אין ספק שמופע של אמן חושים הוא מרגש ומתאים לכל המשפחה.

 

מה מכיל מופע של אמן חושים?

מופעי אומנות חושים הינם מגוונים מאוד. כל אמן לוקח את הידע הנרכש והנלמד והופך את המופע שלו לאינדיבידואלי. קשה למצוא מופע שדומה מאוד למופע אחר. מה שכן – הידע הבסיסי הוא זהה והרבה לומדים בבתי ספר מוכרים יחד ולכן בסיס המופע הוא דומה. ישנם בתי ספר וקורסים גם בארץ לקוסמות ואומנות חושים וכן גם הרבה ישראלים הולכים ללמוד בחוץ לארץ בשל הרמה הגבוהה של הידע הקיים שם.

מופע של אמן חושים מכיל מופע של לרוב שעה עד שעה וחצי, ישנם גם שעורכים יותר, של תעתועים ופעלולים יחד עם משתתפים מהקהל. ישנם מופעים המשלבים פעלולים עם כל הקהל יחד, או הקהל אל מול משתתף. במופע עצמו לרוב משתתף אמן החושים באביזרים שונים אך פשוטים, טושים, דפים, ניירות כל מיני וכדומה.

 

אמן חושים עם קלף

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מנטליזם מראה
אמן חושים – לא מה שחשבתם

מופעי מנטליזם, תתפלאו, אינם אטרקציה חדשה, למעשה הם כאן איתנו כבר משנות ה-80. אמני חושים מציגים תופעות מדהימות ומספקים סיבות טובות לקהל הצופים לתהות לגבי

קרא עוד »
קוסם קומי
מהו קוסם קומי?

קוסמים הם אנשים יוצאי דופן באופים, חלקם מצטיין גם בקומיות מופגנת וציניות שנונה המעצימות עוד את היכולות הבימתיות שלהם ואת המופע שהם מבצעים. מכיוון שקסמים

קרא עוד »
קופסאת מתנה
4  רעיונות ליום הולדת 9?

אירוע יום ההולדת של ילדנו מאתגר מאוד אותנו ההורים מכיוון שמרגע שההחלטה על קיום מסיבת יום הולדת נפלה, אין דבר שאנו רוצים יותר מהצלחת האירוע.

קרא עוד »
פמוט 5 קנים
קנדלברה 5 קנים

אם אתם זקוקים לקנדלברה עם חמישה קנים, הגעתם למקום הנכון. הכתבה הבאה תתייחס לכל מה שרציתם לדעת על קנדלברות עם חמישה קנים, ותספק לכם מידע

קרא עוד »