אמן חושים – לא מה שחשבתם

מופעי מנטליזם, תתפלאו, אינם אטרקציה חדשה, למעשה הם כאן איתנו כבר משנות ה-80. אמני חושים מציגים תופעות מדהימות ומספקים סיבות טובות לקהל הצופים לתהות לגבי כוחות על טבעיים הקיימים בהם. הם קוראים מחשבות, מגלים יכולות טלפתיות ומכופפים חפצים בכוח החשיבה בלבד.

האמנם?! קיימים בינותינו אמני חושים על טבעיים? אנחנו כאן כדי לשפוך אור על עולם המנטליזם המסתורי ולגלות אחת ולתמיד על אחד הנושאים היותר מעורפלים בעולם האמנות.

 

מנטליזם – איך זה קרה בפועל?

מנטליסטים משמשים בהרבה עמימות על מנת להסתיר את דרכי הפעולה שלהם, הם ניחנים בחלקלקות לשון, בזריזות ידיים ובכריזמה. אבל למעשה, הם אנשים רגילים, כמונו וכמוכם. ההבדל היחיד: הם השקיעו מאות ואלפי שעות בחייהם באימון תרגילי מחשבה, זריזות ידיים ושפת גוף.

 

מיהו אמן חושים?

אמן חושים הוא אדם מוכשר, בעל קסם אישי ומיומנות ברמה גבוהה ביותר. אמן חושים תרגל ופיתח שנים ארוכות יכולות של הבנת שפת גוף וקריאת הבעות פנים עד כי נדמה שהוא 'קורא מחשבות'. על מנת לשמור על קשב מלא במשך מופע שלם, נדרש המנטליסט ליכולות של כריזמה ורטוריקה ברמה גבוהה.

 

כלים שימושיים בעולם המנטליזם

אמני חושים משתמשים בכלים פסיכולוגיים שונים הקשורים במניפולציות, סוגסטיה, כושר שכנוע ופענוח של סימנים דקים בשפות המימיקה והמורפולוגיה. אמן חושים יהיה ערני מאוד לשינויים באינטונציית הקול ובשינוי טונים גם ברמה מזערית. כלים אלו בנוסף לכישרון טבעי של יכול עמידה מול קהל ודיבור מושך יקנו לאמן החושים שם של קוסם מאגי בעיני המתבוננים.

מבחינה מסוימת יהיו שיטענו שכישורים אלו אינן שכיחים בקרב האנושות מה שהופך את אמני החושים לבעלי יכולות מיוחדות. כך או כך, אמן חושים על טבעי או קוסם ברמת תחכום גבוהה – מופע מנטליזם הוא מופע מרתק, אינטראקטיבי ומלא אקשן.

 

איך להפוך לאמן חושים?

הדרך אל קריירה במנטליזם היא ארוכה עם זאת תוכלו להתחיל בה ממש עכשיו: הורידו מדריכי קוסמים מהאינטרנט, למדו מושגים שונים בעולם הטלפתיה, חיזוי עתידות, טלקינזיס, סוגסטיה ועוד (מומלץ ללמוד היטב אנגלית, שכן רוב המידע כיום הוא באנגלית) רכשו ספרים בנושא, ערכו מחקרים, חפשו לכם מורה טוב (שזו משימה מורכבת בפני עצמה כיוון שרבים מעוניינים לשמור על סודיות ודיסקרטיות בנוגע לאופי התרגילים אותם הם מציגים במופעי מנטליזם) ובעיקר: התאמנו!!! אימון ותרגול יומיומיים הם מרכיב בלתי נמנע במסלול של מתלמד באמנות חושים. בנוסף, תוכלו לחפש אמן חושים מומלץ המעוניין בסייען, כך תלמדו חינם את רזי המקצוע מאחורי הקלעים.

 

אמן חושים – התוכנית האולטימטיבית במגוון אירועים

כיום, מופעי מנטליזם הפכו לאטרקציה מובילה עבור מסיבות יום הולדת, ימי גיבוש של חברות, חתונות, בר מצווה, בת מצווה, ימי נישואין, אירוסין, אירועים עסקיים ואירועים פרטיים שונים. הקפידו על בחירת איש מקצוע מיומן מאוד וכריזמטי למופע שלא יישכח.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קוסם קומי
מהו קוסם קומי?

קוסמים הם אנשים יוצאי דופן באופים, חלקם מצטיין גם בקומיות מופגנת וציניות שנונה המעצימות עוד את היכולות הבימתיות שלהם ואת המופע שהם מבצעים. מכיוון שקסמים

קרא עוד »
קופסאת מתנה
4  רעיונות ליום הולדת 9?

אירוע יום ההולדת של ילדנו מאתגר מאוד אותנו ההורים מכיוון שמרגע שההחלטה על קיום מסיבת יום הולדת נפלה, אין דבר שאנו רוצים יותר מהצלחת האירוע.

קרא עוד »
פמוט 5 קנים
קנדלברה 5 קנים

אם אתם זקוקים לקנדלברה עם חמישה קנים, הגעתם למקום הנכון. הכתבה הבאה תתייחס לכל מה שרציתם לדעת על קנדלברות עם חמישה קנים, ותספק לכם מידע

קרא עוד »