כמה אני אמור לשלם על אינטרנט 1000 מגה בייט?

החלטתם להפסיק לראות סדרות שנתקעות באמצע? רוצים שהילדים שלכם יוכלו להשתתף בצורה טובה בזום? 1000 מגה בייט הוא בהחלט הפתרון. עכשיו רק נותר לברר – כמה זה אמור לעלות?

מכירים את התחושה המעצבנת הזאת של לראות סדרה במחשב כשלפתע אחד האחים שלכם מתיישב מול המחשב שלו, פותח את האינטרנט והסדרה פתאום נתקעת? זה בדיוק מה ש1000 מגה בייט מנסה לפתור – גלישה בו זמנית בכמה מכשירים בבית, אשר לא גורמת למהירות הגלישה או האיכות שלה לרדת. כל זאת נעשה על ידי טכנולוגיה חדשנית שכבר מזמן תפסה תאוצה בישראל.

 

הכירו את הסיבים האופטיים

המטרה של תשתית האינטרנט אשר אתם קונים היא לאפשר למידע לעבור מאוד מהר במכשיר שלכם. בישראל ישנה דרך מאוד מיוחדת לעשות זאת, והיא כמובן דרך סיבים אופטיים. מדובר בסיבים אשר נפרשים מתחת לאדמה לאורך קילומטרים ארוכים מתחת למדינה שלנו, המאפשרת לכל דורש נפח גלישה מאוד גדול מבלי בהכרח שתהיה תלות בכמות המכשירים.

 

כמה תשלמו על הסיבים?

כמובן שאתם לא אמורים לשלם על סיב אופטי לבית אלא על חיבור לסיבים האופטיים אשר כבר פרושים ברחבי הארץ, אך לצורך העניין, תשלום עבור אינטרנט 100 מגה בייט (אשר נכון לכתיבת שורות אלו בעצם מגיע רק דרך הסיבים) יהיה לכם בסביבות 100 שקלים לחודש. זכרו כי מדובר במחיר אשר תלוי בהמון גורמים ועל כן צפוי להשתנות.

כאשר תבצעו השוואת מחירי סיבים אופטיים תוכלו להבין מהן טווחי המחירים של החברות בשוק, ובהתאם, להחליט על החבילה המתאימה עבורם.

שימו לב כי יש לכם אפשרות לשלם עבור תשתית של סיב אופטי אשר תספק לכם פחות מ1000 מגה בייט, אפילו כמות של 200 בלבד, לכן באם החבילה נראית מאוד זולה אך עונה לכותרת של סיב אופטי, חשדו וודאו כי אכן מדובר בכמות המגה שאתם רוצים.

 

על מה עוד אני משלם חוץ מעל האינטרנט?

על מנת באמת לקבל 1000 מגה בייט, אתם חייבים שתהיה לכם גישה לסיב אופטי, על כן, יכול להיות כי הסכום עבור 100- מגה בייט (בערך 100 שקלים) יהיה גדול יותר לאור הצורך להתקין לכם מערכת מיוחדת או את הספק עצמו.

אך זאת זניח לאור כך שתקבלו אינטרנט מהיר ומעולה, והסכום הנוסף הזה הוא פשוט הכנסה ראשונית חד פעמית נוספת שתשתלם מאוד בהמשך, גם אם תחליטו לא להישאר עם 100 מגה בייט.

חשוב מאוד לשאול כמה אני אמור לשלם עבור דברים כדי לא לצאת פראיירים ופשוט לקנות את ההצעה הראשונה או השנייה שמקבלים. בעבור האינטרנט, טוב שניגשתם לבדוק, המחיר הוא בערך 100 שקלים בחודש.

באם אתם רוצים להעמיק עוד בטווח המחירים ובחבילות האפשרויות המוצעות בשוק, אתם מוזמנים לגלוש (מקווים שבאינטרנט מהיר) באתרי השוואות חבילות ולמצוא את החבילה השווה ביותר בהתאם לממוצע המחירים שמופיע שם.

מה העלות של אינטרנט

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא