כך תעצבו משרד משגע שעושה את העבודה

אתם מבלים שעות רבות מהיום במשרד שלכם, הגיע הזמן שתשקיעו גם בו

סביר להניח שבעיצוב הבית שלכם השקעתם שעות רבות מתוך הבנה כי הבית שלכם הוא המקום שבו תהיו הכי הרבה זמן וגם שהבית שלכם הוא המקום שבו אתם צריכים להרגיש הכי בנוח בעולם. כל זאת נכון, אך נוסף על כך, ישנם מקומות נוספים בהם אתם גם כן עתידים לבלות הרבה זמן ולעיתים אנו דווקא אותם מזניחים רק בגלל שהם לא הבית שלנו אלא מקום העבודה.

אחד מאלו הוא כמובן המשרד – המקום בו אנו מבלים את רוב שעות היום שלנו ולעיתים גם מקבלים אליו קהל, הגיע הזמן להפסיק להזניח אותו ולעצב משרד שיהיה גם כיף לשהות בו, אך גם יעשה את העבודה.

 

בחירת קו מנחה

אחת המשימות שלכם כחלק מעיצוב המשרד היא כמובן לבחור רהיטים שימלאו את חלל המשרד שלכם. לפני שתקנו את הרהיטים ותבחרו כל דבר אחר במשרד, כדאי שתעצרו ותחשבו על קו מנחה שבהתאם אליו יהיו כל ההחלטות העיצוביות במשרד שלכם. תוכלו לבחור בקו מנחה של עץ, צבע בולט כדוגמת לבן או שחור ואפילו לבחור דווקא במשרד צבעוני באם תרצו שהוא ישרה אווירה נעימה, כיפית ושמחה.

 

פרקטיות וסדר

עיצוב של כל חלל חייב לקחת בחשבון לא רק את הנראות והאווירה בחלל אלא גם שיהיה פרקטי ויענה על הצורך שלשמו הוא מעוצב. לצורך העניין, כאשר מדובר במשרד, תרצו שהוא יהיה לא רק מרשים ויפה אלא גם נוח לעבוד בו. לצורך כך תוכלו לבחור בארונות, מגירות וחללי אחסון אשר יהיו גם יפים אך גם ישמשו אתכם לאחסון כל הציוד והמסמכים שלכם מה שייצור סדר וישרה אווירה אחראית ומקצועית על כל מי שיכנס.

 

לא רק שולחן וכיסא

אנשים רבים נוטים להסתפק בשולחן וכיסא כחלק מעיצוב המשרד שלהם, לא פלא שהם מעדיפים להיות בבית. אם אתם רוצים באמת ליצור אווירה נעימה וכיפית במשרד, כדאי שתכניסו למשרד עוד רהיטים ופריטים מעבר למה שחייב להיות במשרד. שקלו להכניס ספה או כורסא אשר באמת יזמינו אנשים להיכנס ולשהות במשרד, תוכלו אפיל לבחור לשלב פוף או פוטון ישיבה אשר בכלל ישוו אווירה של מנוחה וכיפיות. מה לגבי הכיסא? גם כאן תוכלו להשקיע קצת יותר חיפוש ולא להסתפק בכיסא הגלגלים הסטנדרטי, חפשו כיסא שיהיה גם יפה ומתאים לקו שבחרתם, אך גם באמת נוח ומזמין לשבת.

לבחירה להשקיע בעיצוב המשרד שלכם יכולות להיות השלכות מרחיקות לכת הן על החוויה שלכם במשרד, אך הן על החוויה של כל מי שנכנס אליו. באם המשרד משמש אתכם עבור מפגש עם לקוחות, בהחלט תרצו שהוא יהיה מזמין, משגע ושלא יהיה רק חלל עם כיסא ושולחן, אלא באמת יעשה את העבודה עבורכם.

 

חדר ישיבות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא