חשוב להכיר – כך חוסכים בעלויות המיסים בארה"ב

במידה ואתם אזרחי ארצות הברית או תושבי קבע, חשוב שתכירו את כללי המיסוי בארצות הברית. תשלום המס בארצות הברית הוא מעט יותר מורכב מאשר תשלום המס עבור רוב הנישומים בישראל, וכולל חובת דיווח מס והטבות מס שיתכן מאוד ואתם זכאים אליהן. מה חשוב לדעת, ומדוע מומלץ מאוד להיעזר במשרד רואי חשבון לצורך תכנון המס שלכם? כל זאת ועוד במאמר זה.

 

האם אני חייב בדיווח מס לרשויות בארצות הברית?

בישראל חובת דיווח מס חלה על עצמאים ונישומים ספציפיים. בניגוד לישראל, בארצות הברית חובת דיווח מס חלה על כל עובד, עצמאי או שכיר העומד בתנאים הבאים:

  • אזרח ארצות הברית, בין אם מתגורר בה ובין אם תושב חוץ
  • תושב קבע
  • משקיעי נדל"ן זרים בארצות הברית
  • אדם שאינו אזרח או תושב קבע, אך בעל הכנסה המגיעה משטחה של ארצות הברית

 

במידה ושילמתי מס הכנסה בארץ, האם אני חייב לשלם מס הכנסה בארצות הברית?

ארצות הברית וישראל חתמו על אמנה למניעת כפל מס, שכפי שניתן להבין משמה מטרתה למנוע תשלום מס עודף וכפול. המשמעות היא שמס על אותה ההכנסה ששולם למדינה אחרת, יקוזז מהמס אותו אתם חייבים לשלם במדינה השנייה. בנוסף לכך, מפרטת האמנה כללים הקובעים לאיזו מדינה הנישום נדרש לשלם מס בגין הכנסה מסוימת. כך למשל, קובעת האמנה כי על הכנסה ממקרקעין יש לשלם מס לפי הכללים של המדינה בה מצויים המקרקעין.

 

האם יתכן ואני זכאי להטבת מס?

ככל שאדם חייב בדיווח מס, ייתכן מאוד והוא זכאי להטבת מס שעשויה להיות מתורגמת הן לקיזוז מהחוב המס ואף החזר לחשבון הבנק במידה וסכום ההטבה עולה על סכום החוב. אלו הם סוגי החזרי המס העיקריים:

  • החזר בגין הכנסה נמוכה: במידה וגרתם בארצות הברית בחצי שנה האחרונה ואתם אזרחי ארצות הברית, יתכן ואתם זכאים להחזר מס בגין הכנסה נמוכה, ככל שאתם עומדים בתנאים.
  • החזר בגין ילדים אזרחי ארצות הברית: אם אתם אזרחי ארצות הברית וגם הילדים שלכם אזרחי ארצות הברית, יתכן ואתם זכאים להחזר מס בשיעור של עד 1,000$ לילד כתלות בהכנסתכם. כדי לעמוד בתנאים, על הילד להיות מתחת לגיל 17 בשנת המס ונתמך כלכלית על ידי ההורה / הורים.
  • החזר מס בגין לימודים אקדמיים: אזרחי ארצות הברית הלומדים במוסד אקדמי מוכר עשויים להיות זכאים להחזר בשיעור של עד 1,000$ לשנה כתלות בגיל ובהכנסה. ההטבה ניתנת לסטודנטים לתואר ראשון, כאשר בארץ ישנם שבעה מוסדות לימוד המוכרים לשם הטבה זו.

 

תכננו את המס בחוכמה

התנהלות מול שתי מערכות מס עלולה להיות לא פשוטה, ובלי לשים לב תוכלו לשלם יותר ממה שאתם אמורים או לא לשלם מספיק ולעמוד בפני סנקציות. מסאמריקה הוא משרד רואי חשבון העוסק בהגשת דו"חות מס לרשויות בארצות הברית, ויסייע לכם לעמוד בחובותיכם ולצמצם אותם מחד, ולמצות את הזכויות שלכם מאידך.

חשוב להכיר - כך חוסכים בעלויות המיסים בארהב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הַדפָּסָה
עד כמה הדפסה על PVC היא עמידה?

פיסקת פתיחה: כשמדובר בבחירת חומר הדפסה, חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו עמידות ואריכות ימים. חומר אחד שבולט מבחינת עמידות הוא PVC (פוליוויניל כלוריד). הדפסה על

קרא עוד »
לשחק פוקר
הכירו את אתר פלאיפוקר

עוד לא מכירים את אתר פלאיפוקר, הסוכנות הרשמית של 7XL בישראל? אנחנו כאן בשבילכם. גם אם אתם חדשים לזירת משחקי הפוקר, וגם אם אתם שחקנים

קרא עוד »