הכירו את אופטיון

בעלם המודרני, ישנן מחלות רבות שפוגעות בצורה משמעותית ביותר בסובלים מהן והן מאופיינות בירידה משמעותית בתפקוד של החולים בהן. אותן מחלות, וצורת ההיווצרות שלהן, טורדות את מנוחתן של החוקרים, וכל צורה של התקדמות בהבנת המחלות והריפוי שלהן, גורמות לשמחה רבה בקרב אותם חוקרים. 

 

גליובלסטומה

גליובלסטומה, היא אחת המחלות מהסוג הנ"ל., מחלה זו, היא שם מדעי רפואי לסרטן המח ולגידול סרטני בעל גרורות שמתפשט בחלקים משמעותיים במח. הדרך בה נוצרת המחלה עוד נותרה בגדר חידה אצל החוקרים, אך כאשר היא נוצרת, מדובר בגידול בתאים האסטרוציטיים במח. תאים אלו שנראים כמו תאים בצורת כוכב, הם תאים שנקראים תאי "גליה", תאי תמיכה הנמצאים במח ומאפיינים את הCNS,דהיינו מערכת העצבים המרכזית.

הכירו את אופטיון

סימפטומים

מכיוון שמחלה זו מתפשטת בעיקר במח, היא גורמת בצורה ישירה להידרדרות קוגניטיבית אצל הסובלים ממנה, כאבי ראש חזקים, כאבים חזקים בכל מיני מקומות בגוף. לעיתים רבות היא אף גורמת להתקפים פסיכוטיים רציניים הכוללים רעידות ופרכוסים. ניתן להבין, כי בחייהם של הסובלים מהגליובלסטומה ניכרת ירידה משמעותית מאוד באיכות החיים וביכולות התפקודיות שלהם.

 

ריפוי

לצערנו, על אף המחקר הרב שמנהל סביב המחלה ומנגנוני ההיווצרות של המחלה, עוד לא קיים בשוק טיפול שמעלים את המחלה לגמרי. הגורל העגום של מרביתם המוחלטת של חולי הגליובלסטומה, הוא דעיכה איטית ומלאת ייסורים תהליך מצער ומייסר  מאוד.

 

אפשרויות הקלה

קיימת בעולם הרפואי מספר אפשרויות לאותם חולים, על מנת להקל מהכאב שלהם ומאותה ירידה משמעותית בתפקוד שלהם.

 

ניתוח

קיים בשוק ניתוח, אותו אפשר לעבור, ובו מוציאם לחולי הגליובלסטומה את מרבית תאי הגידול הממאירים מהמוח. למותר לציין כי מדובר בניתוח עדין מאוד ומורכב ביותר, שבסופו של דבר הוא נותן לאותם חולים עוד כמה חודשים בהם הגידול מתעכב ובהם הם יכולים להמשיך להתנהל בצורה שגרתית.

הכירו את אופטיון

הקרנות

קיימות כמובן גם דרכים קלאסיות לטיפול בסרטן, הקרנות. ההקרנות  הכימותרפיות הן תהליך כואב, מייסר וארוך, בו באמצעות הטכניקות הידועות בהן מטפלים בסרטן מסוגים אחרים, גם פה מנסים לפגוע ולגרום לאותם תאים סרטניים לאפופטוזיס. כמובן שההשלכות של הקרנות ידועות, והפגיעה בתאים הבריאים מתרחשת במקביל וגורמת לחולים לעוגמת נפש רבה ולבעיות תפקודיות.

 

טיפול פליאטיבי

כמו כל מחלה חשוכת מרפא, גם בגליובלסטומה ישנו תהליך של טיפול פליאטבי, שדואג לשיכוך הכאב ולהתנהלות חסרת ייסורים עד למוות הצפוי, תהליך עצוב לכשעצמו.

 

החידוש- אופטיון

בשנים האחרונות, חברה ישראלית, פיתחה מכשיר חדשני לטיפול והקלה בסימפטומים של גליובלסטומה, הנקרא "אופטיון". המכשיר משתמש בהשראה של שדות חשמליים מתחלפים, שמאטים בצורה משמעותית את הגידול של התאים הסרטניים. הטיפול מאושר על ידי כלל הגורמים הרלוונטיים ותוצאותיו מדהימות. לפרטים נוספים אודות המכשיר המהפכני: https://optune.co.il

 

לסיכום

מומלץ מאוד לנסות ולקרוא על המכשיר באתר בקישור לעיל.

הכירו את אופטיון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הַדפָּסָה
עד כמה הדפסה על PVC היא עמידה?

פיסקת פתיחה: כשמדובר בבחירת חומר הדפסה, חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו עמידות ואריכות ימים. חומר אחד שבולט מבחינת עמידות הוא PVC (פוליוויניל כלוריד). הדפסה על

קרא עוד »
לשחק פוקר
הכירו את אתר פלאיפוקר

עוד לא מכירים את אתר פלאיפוקר, הסוכנות הרשמית של 7XL בישראל? אנחנו כאן בשבילכם. גם אם אתם חדשים לזירת משחקי הפוקר, וגם אם אתם שחקנים

קרא עוד »