גילוי נזילות באמצעות בלון לחץ

זה יכול לקרות לכולם: חשבון המים מזנק, השכן מדווח על טפטוף, הקיר מחליף צבעים ויש ריח איום בבית. כן, כנראה שגם לכם יש נזילה! אבל מה עכשיו? האינסטלטור יצטרך לפרק את הרצפות כדי להגיע לצנרת, להכניס מצלמה יקרה לתוך הצינור או למלא אותו בגז מסוכן כדי לגלות את מקור הנזילה? ממש לא. בלון לחץ הוא פתרון קל, פשוט, זול ומאוד מאוד פופולארי. בואו נגלה איך הוא עובד ולמה ואיך הוא יכול לעזור.

 

טובעים במים

אם עולה בכם החשד שיש לכם נזילה בבית, אין מנוס מלקרוא לאיש מקצוע. בין הרמזים ששווה לשים לב אליהם: ריח של טחב שכנראה חוגג על המים הכלואים מעבר לקיר, שינוי צבע בקירות או בתקרה, בועות בטפט וכמובן – חשבון מים שהולך וגדל גם אם אתם לא מגדילים את שימוש המים שלכם.

אינסטלטור מסוגל לאבחן את מקור הבעיה. אבל לפני שהוא מגיע, כדאי שתהיו בטוחים שאכן מדובר בנזילה. הבדיקה פשוטה: וודאו שכל ברזי הבית סגורים, סגרו את הברז הראשי ותבדקו האם מד המים עדיין בתנועה למרות שאין צריכת מים. כן? זמן לקרוא לעזרה.

 

הבלון שמציל את היום

השאלה עכשיו היא – מאיפה הנזילה? כאן מתחילה החרדה: מה אם נצטרך להפשיט את הבית מאריחיו, או לתלוש טפטים? הרי הצנרת קבורה עמוק עמוק בתוך קירות הבית, איך נאבחן איפה היא תקולה? כדי למצוא את התשובה צריך לסגור בפקק את הצנרת, להציף אותה ולראות מאיפה יוצאים המים.

פשוט לא? אבל איך נצליח להביא פקק שיסגור את הצנרת? הפתרון הפשוט והבטוח ביותר הוא בלון לחץ. את הבלון מחדיר האינסטלטור לתוך הצינור וממלא אותו עד שהוא אוטם אותו לחלוטין, ובכך משמש מעין "פקק". כעת נותר להציף את הצנרת ולגלות מאיפה זורמים המים. אולי יש צינור שבור, או חיבור לא אטום מספיק, או חור שמסתתר איפושהו. מלאכת התיקון עכשיו פשוטה הרבה יותר.

 

הג'קוזי שאיננו מפנק

דוגמא פשוטה לשימוש בבלון היא נזילה בחדר האמבטיה. אם כבר עיצבתם לעצמכם חדר אמבטיה מהחלומות, הדבר האחרון שתרצו הוא לפרק אותו לגורמים כדי להבין מה לא בסדר בו. ואם התקנתם ג'קוזי מפנק – אז בכלל!

אם האינטסלטור איתר את מקור הנזילה לחדר האמבטיה הוא יכול למלא את חור הניקוז בבלון, להפעיל את הבלון ולאטום את הצינור לחלוטין. עכשיו, כשהצינור "פקוק" נמלא אותו במים. אם המים נשארים עומדים – כנראה שהצנרת פה בסדר גמור ואפשר לקפוץ לאמבט.

אבל אם המים זורמים להם, הצנרת תקולה. לא צריך להסתבך, העין כבר תגלה לנו את מקור הבעיה – משם יזרמו המים! בלון לחץ הוא לא רק יעיל, הוא גם פשוט ובטוח יותר מבדיקות אחרות, ולכן הוא כלי שאינסטלטורים מקצועיים אוהבים במיוחד, ותמיד לוקחים איתם לכל לקוח.

אינסטלטור

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הַדפָּסָה
עד כמה הדפסה על PVC היא עמידה?

פיסקת פתיחה: כשמדובר בבחירת חומר הדפסה, חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו עמידות ואריכות ימים. חומר אחד שבולט מבחינת עמידות הוא PVC (פוליוויניל כלוריד). הדפסה על

קרא עוד »
לשחק פוקר
הכירו את אתר פלאיפוקר

עוד לא מכירים את אתר פלאיפוקר, הסוכנות הרשמית של 7XL בישראל? אנחנו כאן בשבילכם. גם אם אתם חדשים לזירת משחקי הפוקר, וגם אם אתם שחקנים

קרא עוד »