ארוכה או קצרה? המדריך השלם לבחירת שרשרת

שרשרת זהב הינו תכשיט אלגנטי התורם להופעה ומראה על טעם אנין ומיוחד לגברים ונשים כאחד. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של שרשראות קצרות וארוכות ולכל אחת מהן אופי וסגנון מיוחד. קשה לבחור? במאמר זה נדריך אתכם כיצד לבחור את השרשרת הנכונה.

שרשראות לגברים ונשים

תכשיט השרשרת הינו אחד התכשיטים העתיקים הקיימים. כבר בימי קדם נהגו בני האדם להכין שרשראות מעץ, מתכת, אם פנינה וצדפים. השרשאות סימלו את עושרו ומעמדו של האדם, שייכותו החברתית וטעמו האישי.

גם כיום אנו מתהדרים בשרשראות לגברים ונשים כדי להשלים את המראה האלגנטי שלנו ולהצביע על הטעם האישי האנין והמיוחד שלנו. בחירת שרשרת מלמדת על האופי שלנו והסגנון האישי שלנו. הכנסו לאתר תכשיטים ובחרו לכם בקליק את השרשרת המתאימה לכם ביותר.

ארוכה או קצרה? המדריך השלם לבחירת שרשרת

המדריך השלם לבחירת שרשרת

בחירת שרשרת מצביעה על הטעם האישי והסגנון שלנו וצריכה להשתלב עם הבגדים שאנו לובשים ותכשיטים נוספים, להלן המדריך השלם שלנו לבחירת השרשרת המושלמת:

  1. אם אתם נוהגים ללבוש ג׳קט העדיפו שרשרת קצרה שלא תיבלע ותוסתר על ידו.
  2. אם אתם נוהגים ללבוש חולצות גולף מבד רך ובהיר, העדיפו שרשרת ארוכה שתגלוש על החולצה למראה אלגנטי ונאה במיוחד.
  3. התליון שאתם בוחרים יכול לייצג אתכם. האם אתם מעדיפים אלמנטים קוסמיים כגון כוכבים או ירח, רוצות להתפאר באמהות שלכן, או שהינכם מעדיפים צורות גיאומטריות ייחודיות?
  4. שרשראות ארוכות מתאימות לערב עם שמלת מחשוף או חולצה מכופתרת שפותחת מעט רווח בחזה.
  5. שרשראות קצרות יחמיאו לבעלות צוואר דק וארוך.
  6. ניתן לשלב שתיים או שלוש שרשראות ביחד בתנאי שהן באותו הסגנון והעיצוב להתאמה אסתטית במיוחד.

 

איך מזמינים?

אם הינכם תושבי באר שבע והסביבה, תוכלו לקפוץ ולבקר אותנו בחנות שלנו בעיר העתיקה, ואם אתם גרים מעט רחוק יותר תוכלו להכנס לאתר האינטרנט שלנו, להתרשם משפע התכשיטים המיועדים לגברים ונשים, לבחור את המועדף עליכם ולהזמין בקליק אחד. שירות המשלוחים שלנו אמין ומהיר וניתן גם להחזיר אם התחרטתם.

 

קצת עלינו

בשנות השבעים עלה ניסים חביב ז״ל, צורף אומן מטוניסיה, ופתח בבאר שבע חנות לממכר תכשיטים, כאשר בנו ראובן ונכדו מאור שהנו יהלומן מוסמך ממשיכים את המסורת המשפחתית זה חמישים שנה. כל התכשיטים מיוצרים בארץ מחומרי הגלם הטובים ביותר, וניתנים גם להתאמה אישית על פי בקשה. נשמח לראותכם בחנות הותיקה שלנו בבאר שבע או דרך המסך בחנות האינטרנטית שלנו.

 

לסיכום

שרשראות הינן תכשיט מיוחד במינו שלא ניתן לפספס. הוא מעיד על טעמנו האישי וצריך להשתלב עם הנתונים הטבעיים שלנו ועם הבגדים שאנו אוהבים ללבוש. לכן חשוב להתאים את התכשיט לבגד שאותו אנחנו מעוניינים ללבוש כדי שהוא יוכל להחמיא לנו ולהשלים את המראה האלגנטי והחוש האופנתי המפותח.

בחירת שרשרת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא