איפה אפשר למצוא תכשיטי יהלומים במחירים הוגנים?

אז החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש תכשיטים אשר משובצים עם יהלומים, אבל אתם כמובן רוצים לוודא שאתם משיגים מחיר טוב עבור אותם התכשיטים. בין אם מדובר בשרשראות, צמידים עגילים או טבעות – המחירים של אותם מוצרים נעים בטווחי מחירים משמעותיים. זאת, נובע הן מאיכות היהלום והן מהמקום בו אתם רוכשים את היהלום. בואו נסביר לכם בדיוק איך זה הולך וכך תוכלו לבחור היכן לרכוש את המוצרים שיתאימו עבור הצרכים שלכם.

 

קצת על יהלומים

כיום, ניתן למצוא מגוון תכשיטי יהלומים בחנויות רבות בארץ. כך, ניתן להגיע לרמת גן, למתחם הבורסה, ולשוטט בין עשרות או אפילו מאות חנויות אשר מציעות את הסחורה שלהם במחירים אטרקטיביים. לצד חנויות אלו, ניתן למצוא חנויות מקוונות אשר מציעות יהלומים איכותיים לא פחות, אם לא יותר. כך, ניתן למצוא מגוון רחב של מותגים יוקרתיים במיוחד ולהשיג את אותם המותגים בלחיצת כפתור. עם זאת, יש כמה פרמטרים ששווה לכם לשים לב אליהם:

 

1. גובה הקראט

אנשים אשר עוסקים ביהלומנות, מודדים את משקל היהלום בקראט. 0.2 גרם הוא למעשה קראט, כאשר היהלומים הנפוצים ביותר הם בגודל חצי קראט, כלומר 0.1 גרם. כאשר אתם מחפשים תכשיטים, לרוב תשימו לב שמציגים אותם לפי קראט ולא לפי משקל. אנחנו ממליצים לכם לשים לב ולהיזהר שלא לבלבל קראט יהלום עם גודל היהלום.

 

2. צבע היהלום

היהלומים בצורה הטבעית שלהם אינם שקופים והם למעשה בעלי צבע צהבהב שנובע מהעובדה שהם נכרים מפחם. לכן, הרבה פעמים מחיר היהלום נקבע לא רק לפי גובה הקראט, אלא לפי הצבע שלו. כך, הצבע אשר מוגדר כ-D הוא הכי איכותי מכיוון שהוא חסר צבע, ויהלומים עם האות Z הם הזולים ביותר מכיוון שהם צהובים בהירים. ההמלצה היא לבחור לכל הפחות יהלום באות I, בהתאם למחיר שאתם מעוניינים להוציא.

 

3. ניקיון היהלום

ככל שהיהלום יותר נקי, המחיר שלו יהיה זול יותר. ניקיון היהלום מדורג על סולם שמתחיל באותיות LC עבור היהלומים חסרי הפגמים, ומסתיים באות P3 אשר משקפת פגמים בדרגות חמורות יותר. אם אתם מעוניינים לרכוש יהלומים איכותיים ההמלצה היא לא להתפשר על יהלום הנמול מSI1, כאשר האידיאל זה VVS1.

 

4. חיתוך היהלום

כאשר מדברים על חיתוך מתייחסים לחיתוכים באבן שנועדו לשפר את השתקפות האור שלה. יהלום בחיתוך גרוע יראה עמו וחסר ניצוץ, בעוד שיהלום בעל היבטים וזוויות איכותיים מקיים אינטראקציה יעילה עם האור כדי ליצור השתקפות ופיזור של האור. גם כאן, אנחנו ממליצים לבחור טוב, אבל לא חייבים את הכי טוב.

 

לסיכום

אם אתם מעוניינים למצוא יהלום במחיר הוגן, אנחנו ממליצים לכם לוודא מה הפרמטרים שהיהלום נושא ולהשוות מחירים לפי אותם הפרמטרים בחנויות השונות. בנוסף, קחו בחשבון שאם אתם בוחרים את המותגים המובילים הדבר צפוי לייקר את המחיר, אך כמובן שזה לא נחשב לא הוגן, אלא יותר יוקרתי.

שרשרת

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא