אילו מאכלים אפשר להכין בסדנת בישול בשטח?

מחפשים סדנה בעלת ערך? רוצים להעשיר את הילדים בחוויות שיעזרו להם לשפר את המיומנויות החברתיות, התקשורת הבין אישית ואת הבטחון העצמי? הזמינו עוד היום סדנת בישול בשטח ברוח שיטת ODT והעניקו לילדים שעות של הנאה מובטחת ופעילות רבת ערך בכל גיל עם שרביט הדרכות. 

 

סדנת בישול ברוח שיטת ODT

שיטת ODT או OUTDOOR TRAINING הינה שיטה להקניית ערכים כגון שיתוף פעולה בצוות, ביטוי עצמי, מנהיגות, פתרון בעיות, חשיבה מחוץ לקופסא ועוד. בישול הינה דרך חוויתית המתאימה לילדים בכל גיל עם התנסות במרקמים, טעמים וניחוחות מוכרים ואהובים תוך כדי עבודת צוות ושיתוף פעולה. הסדנה המומלצת לבישול בשטח של שרביט תעניק לילדים חוויה יוצאת דופן עם ערכים חשובים.

חברת שרביט הדרכות

שרביט הינה חברת הדרכות מקצועית המתמחה בסדנאות ODT, פיתוח כישורי מנהיגות, דיבייט, פתרון בעיות וחשיבה מחוץ לקופסא. החברה מעניקה חוגים וסדנאות המתאימים לגילאי יסודי עד תיכון עם מדריכים המיומנים בעבודה עם ילדים ומתאימה לתל"נים, למרכזים קהילתיים, מוסדות חינוך שונים ועוד. כמו כן, ניתן גם להזמין סדנאות לימי גיבוש למבוגרים לצוותים חינוכיים ופרטיים כדי לחזק ולשפר את עבודת הצוות והגיבוש המקצועי.

 

מה מעניקה סדנת בישול בשטח לילדים?

מעבר להנאה מבישול וטעימת מאכלים אהובים על ילדים, מטרתה של הסדנה היא להקנות בצורה חוויתית ערכים וכישורים חברתיים. תוך כדי תהליך הבישול בקבוצה רוכשים הילדים כלים רבים כגון פיתוח מיומנות בעבודת צוות, גירוי ופיתוח מחשבה יצירתית, חיזוק הערך והדימוי העצמי, שיפור האחריות האישית, אימון יכולת העמידה בזמנים, עידוד למוטיבציה וחתירה למטרה, בניית כישורים חברתיים, ופיתוח חוש המנהיגות.

חברת שרביט הדרכות

אילו מאכלים אפשר להכין בסדנת בישול בשטח?

המאכלים אותם יבשלו הילדים מותאמים על פי גיל ורמת הקושי. הפעילות מתאימה לילדים בגיל יסודי עד תיכון. להלן האפשרויות הפתוחות בפניכם לבישול בשטח:

  • כדורי שוקולד – הכנת כדורי השוקולד מחומרי הגלם הכי בסיסיים, בסקוויטים, קקאו ושמן. המגע במרקם החלקלק והטעם המתוק, גילגול הכדור בכף היד וציפויו בציפויים טעימים כגון סוכריות צבעוניות או קוקוס הינו פעילות מהנה וכייפית בכל גיל.
  • שקשוקה – בישול השקשוקה על כיריים חשמליות מחומרי גלם כגון ביצים, רסק עגבניות, תבלינים ושמן יוצרים ארוחה משביעה, בריאה וטעימה שכולם אוהבים.
  • סלטי פירות וירקות – חיתוך הפירות ליצירת הקינוח האידיאלי או הסלט המזין והבריא מהווה מפגש של טעמים וצבעים המתאימים לכל גיל.
  • פסטה – פסטה הינה חומר גלם מצויין המשתלב נהדר עם רוטב עגבניות טרי ומרענן, מנה שכל ילד ישמח להכין ולטרוף.

 

לסיכום

חברת ההדרכות שרביט מתמחות ברוח שיטת ODT לחוגים וסדנאות חוויתיות ובעלות ערך שיקנו לילדים כישורים חברתיים חשובים, יעניקו להם ביטחון ודימוי עצמי חיובי, יעזרו להם לרכוש מיומנויות חשובות ולפתח את כישורי המנהיגות. הסדנאות מתאימות לילדים ומבוגרים.

חברת שרביט הדרכות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הַדפָּסָה
עד כמה הדפסה על PVC היא עמידה?

פיסקת פתיחה: כשמדובר בבחירת חומר הדפסה, חשוב לקחת בחשבון גורמים כמו עמידות ואריכות ימים. חומר אחד שבולט מבחינת עמידות הוא PVC (פוליוויניל כלוריד). הדפסה על

קרא עוד »
לשחק פוקר
הכירו את אתר פלאיפוקר

עוד לא מכירים את אתר פלאיפוקר, הסוכנות הרשמית של 7XL בישראל? אנחנו כאן בשבילכם. גם אם אתם חדשים לזירת משחקי הפוקר, וגם אם אתם שחקנים

קרא עוד »