איך לשדרג את הכניסה לבית בפחות מ-300 שקל

בין אם אתם גרים בבית כפרי בסגנון טוסקנה, בלופט עירוני עם עיצוב תעשייתי, או בדירה חמודה בעיצוב אקלקטי ומשוחרר, כדאי להקדיש מחשבה לעיצוב הכניסה לביתכם.

מדוע כה חשוב לעשות זאת, מה מכילה מבואת כניסה טיפוסית וכיצד כדאי לעצב מבואת כניסה שכזאת? כל זאת ועוד בכתבה שלפניכם.

 

החשיבות שבעיצוב מבואת הכניסה

כולנו רוצים לגור בבתים יפים נעימים ומעוצבים. יחד עם זאת יש אזור שרבים מאיתנו לא מקדישים לו יותר מיד מחשבה, אזור הכניסה לבית. חשוב לדעת שכיוון שהכניסה לבית הוא המקום הראשון שאנשים רואים בעת הכניסה לביתכם והאחרון שרואים בעת העזיבה, מדובר למעשה באזור שמותיר את הרושם העז ביותר על באי הבית.

למרבה המזל בעזרת תושייה, יצירתיות והשקעה כספית קטנה, תוכלו להפוך את מבואת הכניסה לבית שלכם לאזור מזמין ומרשים שיקבע את הטון של העיצוב בבית שלכם או יתמזג באופן טבעי עם העיצוב הקיים.

 

ארגנו את הציוד הנדרש

במרבית הבתים אזור מבואת הכניסה הוא חלל קטן יחסית. מסיבה זאת חשוב לבחור רהיטים שיביאו הן ערך אסתטי לחלל והן ערך פונקציונלי. פריטים שכאלו כוללים:

  • מראות – מראות מסייעות ליצור בחלל תחושה גדולה ומוארת יותר, ועל כן יתאימו ביותר ליצירת תחושת מרחב במבואת הכניסה שכאמור לרוב מתאפיינות בממדים קטנים יחסית. כמו כן, באופן טבעי מראות הן שימושיות ביותר בעת היציאה מהבית, בעיקר לאלו מאיתנו שנותנים חשיבות רבה לתיחזוק הופעה מוקפדת.
  • ווי תלייה – בין אם מדובר בווי תליה שתולים ישירות על הקיר או בקולבים עומדים, לווי תליה יש ערך רב הן מבחינה אסתטית והן מבחינה פרקטית לשמירה על כובעים, מעילים תיקים ומטריות בהישג יד.
  • קונסולה – כאשר אנו חוזרים הביתה עמוסי שקיות קניות או סתם רוצים להניח את התיק, המפתחות והדואר שזה עתה הוצאנו, קונסולות הכניסה מהוות פתרון מצוין ונוח ביותר, אשר מאפשר לנו להניח את כל אותם פריטים באופן מידי ועדיין לשמור על הסדר והארגון בביתנו.
  • ספסל ישיבה וארון נעליים – בין אם אתם ממשקי הבית שדוגלים בגרביים ונעלי בית בלבד, או שאין לכם בעיה עם נעליים בתוך הבית, כדאי להציב ארון נעליים בכניסה לבית לאחסון הנעליים של בני הבית וספסל להחלפת נעליים לפני יציאה.

 

קשטו וצבעו את אזור מבואת הכניסה

בעזרת צביעת הקירות שבמתחם הכניסה והצבה של עציצים, תמונות ומדפים על הקירות תוכלו להגדיר את אזור הכניסה לבית כאזור נפרד ומוגדר או לגרום לו להשתלב באופן הרמוני וזורם עם יתר חלקי הבית בעזרת בחירה של סקאלת צבעים דומה וסגנון עיצובי הקשור לסגנון השולט ביתר חלקי הבית.

בעזרת השקעה כספית מועטה ומעט יוזמה, תוכלו לשדרג את מבואת הכניסה בקלות ובמהירות. הקפידו לבחור פריטים מעוצבים ואיכותיים כדוגמת הדגמים שתוכלו למצוא בחנות האינטרנטית של הבית של עידה, לחנות הבית של עידה לחצי כאן.

 

דלת

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא