כמה פעולות שכדאי לבצע בזמן שיפוץ דירה

אתם עומדים בקרוב לשפץ את הדירה שלכם? ראשית כל נאחל לכם המון בהצלחה, ושתקבלו בסופו של יום את דירת החלומות שלכם. אך לפני שמתחיל הליך השיפוץ, עליכם להכיר מספר פעולות שרצוי שתעשו את בטרם השיפוץ על מנת שתוכלו להפוך את ההליך להרבה יותר קל ופשוט.

הרי מי קבע ששיפוץ של דירה חייב להיות משימה קשה עם המון מכשולים בדרך? אם תבצעו את הפעולות הללו לא מן הנמנע כי הליך השיפוץ בדירה שלכם יהיה הרבה יותר קל מאשר מה שאתם מדמיינים.

האם אתם עומדים לשהות בדירה במהלך השיפוץ?

אחת מהפעולות החשובות ביותר שתאלצו לעשות עוד בטרם תחילת השיפוץ מלבד חברת קבלנית או ייעוץ עיצוב פנים שתבצע את העבודה שעליו תוכלו לקרוא כאן, היא ההחלטה החשובה האם אתם מתכננים לגור בדירה במהלך השיפוץ? הרי שיפוץ יכול להביא איתו הרבה רעש וגם לא מעט בלגן, ולכן חלק נכבד מהאנשים מעדיפים לשהות מחוץ לדירה במהלך השיפוץ.

כמובן שפעולה שכזו דורשת הכנה מוקדמת ולא מעט בירוקרטיה של מציאת דירה ואריזת כל החפצים הדרושים. לכן אם אינכם מעוניינים לשהות בדירה במהלך השיפוץ עליכם למצוא דירה להשכרה או מקום שבו תוכלו לשהות בו עוד בטרם המשפצים מתחילים את העבודה כי אז יהיה לכם כבר הרבה יותר קשה לעזוב.

שיפוץ דירה
שיפוץ דירה

תפנו את האזורים שבהם עומד להתקיים השיפוץ

בין אם אתם מחליטים לשהות בדירה במהלך השיפוץ או לעזוב אותה על מנת להקל עליכם, אתם חייבים לדאוג כי במקומות שבהם עומד להתקיים שיפוץ לא יהיו חפצים. אחת מהטעויות הנפוצות ביותר של אנשים רבים זה להשאיר את הדירה בדיוק כפי שהיא ולתת למשפצים להזיז את החפצים בהתאם לצרכים שלהם.

אם לא תפנו את הדירה ותקלו על חייהם של המשפצים ואנשי המקצוע הם יתקשו מאוד לבצע את הפעולות וזמן השיפוץ עוד עשוי להתארך ללא כל סיבה מוצדקת. לכן הקדימו תרופה למכה ותספקו להם מקומות פנויים על מנת שהם יוכלו לשפץ את הדירה שלכם במהירות האפשרית.

תעדכנו את השכנים על השיפוץ המתקרב

כולם יודעים כי חוץ מהבלגן הרב ששיפוץ יכול לעשות בדירה, הוא גם מביא איתו לא מעט רעש שעשוי ברוב המקרים להפריע מאוד לשאר הדיירים. לכן על מנת שלא תמצאו את עצמכם במוקד הבלגן, חשוב מאוד שתעדכנו את השכנים שלכם על השיפוץ המתקרב.

ההמלצה שלנו היא שתעשו זאת כבר מספר שבועות לפני השיפוץ בע"פ, וכמובן כמה ימים לפני תחילת השיפוץ בהודעה כתובה שתוכלו לתלות בלובי של הבניין. כך אתם יכולים להיות סבורים שעשיתם את מירב המאמצים על מנת לעדכן את שאר השכנים שלכם.

תוודאו כי הילדים יודעים על השיפוץ המתקרב

אחת מהדילמות הקשות ביותר היא מה לספר לילדים לפני שמתחיל השיפוץ? והתשובה לכך היא אך ורק את האמת. חשוב מאוד שהילדים ידעו כי הבית עומד לעבור שינוי והם עשויים לחוות מספר שבועות לא נעימים עד אשר הם יוכלו לחזור בחזרה לחדר שלהם.

תספרו להם כי הם יקבלו חדר חדש או אפילו סלון חדש שבו הם יוכלו לארח את כל החברים שלהם.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא