המדריך המלא כדי לסייע כלכלית להורים ב2019

לצערנו הרב, מבוגרים רבים סובלים ממצב כלכלי ירוד כתוצאה מהתנהלות כלכלית לא נבונה כמו גם יוקר מחייה ופנסיה נמוכה.על כן,אם ברצונכם לסייע להורים באופן יעיל ומהיר, יש לנו את הפתרון בעבורכם. להלן כל הפרטים.

סיוע כלכלי להורים – כורח המציאות הנוכחית

סיוע כלכלי להורים הפך בעשור האחרון לפעולה בלתי נמנעת, וזאת לאור העובדה כי מבוגרים רבים נקלעים בעת תקופת הפנסיה למצב כלכלי לא פשוט. יתרה מכך, בעשור האחרון ניתן לראות עלייה משמעותית בקשישים אשר מוגדרים כעניים. על כן, רואים כי ילדים רבים מעוניינים לסייע בפן הכלכלי להוריהם, וזאת על מנת להעמיד אותם על הרגליים ולומר תודה על כל מה שנתנו. אולם, כיצד יש לעשות את זה? להלן המדריך המלא.

חשבונות

סיוע כלכלי להורים – כיצד נבצע?

סיוע כלכלי להורים יכול להתבצע במספר אופנים. ראשית, חשוב לקבל שליטה על חשבון הבנק של ההורה,ובכך להפוך לאפוטרופוס כללי. בכך, תוכלו לקבל את המידע המלא לגבי הכספים הנכנסים והיוצאים מחשבון הבנק, כמו גם לבצע בעבור ההורים השוואת מחירים בין הספקים השונים אשר מעניקים להם שירותי בריאות, אינטרנט, טלפוניה וכו'. בנוסף, מומלץ לבדוק האם יש הלוואות אשר נלקחו,ובגינן ניתן להוריד את התשלום החודשי או לבצע פריסת תשלומים מחודשת. בנוסף, חשוב לזכור כי כיום ישנה אפשרות לגילוי כספים אבודים, כל זאת בזכות מיזם הר הכסף אשר באמצעותו ניתן לאתר חשבונות גמל, חסכון, פנסיה וכו' אשר מצויים אצל חברות הביטוח, ובכך לקבל אופציה להשבת הכספים אשר יכולים לנוע בין כמה עשרות אלפי שקלים למאות,בעלות נמוכה מאוד.

השבת כספים וסגירה של המינוס של ההורים

כאמור,באמצעות מיזם הר הכסף ניתן להשיב כספים של ההורים שהם אינם ידעו לגביהם במהלך כל חייהם אשר מצוי בידם של חברות הביטוח כמו גם קופות הגמל השונות, וכעת יש לכם את ההזדמנות לעזור להם ולהשיב בעבורכם את כספם. באמצעות הצוות המקצועי של מיזם הר הכסף תוכלו לקבל תוך 21 יום דו"ח אשר מפרט אודות הכספים, כמו גם אפשרות להמשיך בקבלת מידע מהותי ע"י צוות מיומן ומקצועי בכדי למקסם את אפשרויות החיסכון, ובכך להכניס את ההורים לנתיב כלכלי בטוח. על כן, אנו מזמינים אתכם להיכנס עוד היום לאתר בכתובת https://silver-mountain.co.il להכניס שם, מספר תעודת זהות של ההורה, כתובת מייל ולאחר מכן נציג ישוב אליכם ויבקש פרטים מוכמנים אשר כוללים את תעודת הזהות של ההורה, כתובת מגורים ומספר כרטיס אשראי – לצורך זיהוי של ההורה בחברות הביטוח. לאחר קבלת הפרטים, תוכלו לקבל פגישת ייעוץ מומחה אשר מתמחה בתחום ואשר יכול לבנות להורים מסלול חיסכון כמו גם משיכה של הכספים בעלויות מינימאליות ביותר, ומדובר אם כן בהזדמנות אשר אין לפספס אותה בכדי לעזור להורים.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הנהלת חשבונות כפולה
מה זה הנהלת חשבונות כפולה

ניהול חשבונות יעיל ומדויק, מאפשר לעקוב בצורה מיטבית אחר ההוצאות וההכנסות של העסק ובהתאם, לערוך דו"חות, ניתוחים והשוואות, אשר יסייעו לקבל תמונת מצב מפורטת אודות

קרא עוד »
מחשבון
מחיקת חובות למוגבלים

חובות כלכליים יכולים בקלות להפוך לבור שחור שאי אפשר לצאת ממנו. ככל שהחוב ממשיך להתקיים, הוא צובר ריביות וקנסות שונות כתוצאה מכך, גם אדם אשר

קרא עוד »